Urząd Gminy Łysomice

Strona główna Struktura serwisu Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny: Jacentego, Elwiry, Jacka

Treść

Jesteś tutaj: 

OGŁOSZENIE 
Łysomice: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu MOJE BOISKO-ORLIK 2012 (boisko piłkarskie. oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Gostkowie, Gmina Łysomice
Numer ogłoszenia: 116622 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (56) 678 32 22,
faks (56) 678 32 22 w.23.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu MOJE BOISKO-ORLIK 2012 (boisko piłkarskie. oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Gostkowie, Gmina Łysomice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) -podbudowa przepuszczalna -nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu -sztuczna trawa- o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1.Typ włókna: monofil 2.Skład chemiczny włókna; polietylen 3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 -obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach- 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki piłkochwyty - wym. 6,0 m x 30,0 m na słupach stalowych II. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). -nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. Z uwagi na zastosowanie podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 10 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 10 mm. wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy- 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka III. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). IV. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Oświetlenie parkingu Orawy OPS-100W/400 z kloszem amfora na słupach SAL 4,5 - 5 szt. , natomiast drogi dojazdowe 3 słupy typu SAL -80 z dwoma wysięgnikami Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). V. Chodniki, utwardzenie terenu Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ). VI.Miejsca postojowe Kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) VII. Zieleń istniejąca i projektowana wg projektu VIII. Budynek zaplecza sanitarno-szatniowego - Parametry wielkości budynku: Pow. zabudowy - 125,78 m² Pow. netto - 77,26 m² Pow. całkowita - 110,46 m² Pow. podcienia - 15,32 m² Kubatura - 398,75 m³ Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej: posadowiony na ławach fundamentowych żelbetowych i ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Ściany zewnętrzne przyziemia warstwowe (warstwa wewnętrzna, konstrukcyjna z bloczków wapienno-piaskowych, warstwa środkowa, izolacyjna - wełna mineralna twarda gr. 14 cm, warstwa zewnętrzna, oraz ściany szczytowe powyżej wieńca z cegły ceramicznej licówki gr. 12 cm). Strop na obydwu częściami budynku zaprojektowano jako prefabrykowany typu Teriva. Dach krokwiowo-płatwiowy konstrukcji drewnianej. Całość wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od I-VIII stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót i kosztorysy ofertowe Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach I do VIII. za wyjątkiem punktu VII : Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy.
 
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości
36 000,00 zł przed upływem składania ofert 

III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 

·         III.3.3) Potencjał techniczny 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
o    a. konstrukcyjno-budowlanej,
o    b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
o    c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.  

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B.Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) lub Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) lub 2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB. 3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 4.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. 5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                   Wójt Gminy Łysomice
                                                    mgr inż. Piotr Kowal

Otrzymują:
1/ tablica ogłoszeń UG
2/ strona: www.lysomice.pl
3/ a/a

Pytania i Odpowiedzi stron postepowania przetargowego


OGŁOSZENIE

Łysomice: Termomodernizacja, oraz przekształcenie systemu ogrzewania w budynku szkolno-przedszkolnym w Papowie Toruńskim, Gmina Łysomice
Numer ogłoszenia: 84385 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja, oraz przekształcenie systemu ogrzewania w budynku szkolno-przedszkolnym w Papowie Toruńskim, Gmina Łysomice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Termomodernizacja i remont istniejącego budynku szkolno-przedszkolnego w Papowie Toruńskim w celu doprowadzenia do zgodności z obecnie obowiązującymi parametrami technicznymi dotyczącymi przegród zewnętrznych (ściany zewnętrzne, dach, okna, drzwi zewnętrzne) Dane ogólne obiektu: - pow. zabudowy - 503,50 m² - pow. użytkowa - 410,00 m² - kubatura - 3560,00 m³ Zakres robót budowlanych: - izolacja pionowa przeciwwilgociowa i termiczna (styrodur gr. 8 cm) ścian fundamentowych - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm metodą lekką np. ATLAS - docieplenie stropodachu wełną mineralną gr. 20 cm i izolacja paroszczelna, oraz wymiana pokrycia dachowego (1x papa termozgrzewalna + gonty bitumiczne) - naprawa konstrukcji zbijaków i impregnacja preparatem ognioochronnym i grzybobójczym - podbicie okapów dachu deskami struganymi - ścianki działowe wg projektu - ściana zewnętrzna (catering) - dwuwarstwowa z gazobetonu gr.24 cm i ocieplenie styropianem gr 12 cm, metoda lekka - posadzki parkietowe wyszlifować i zabezpieczyć lakierem matowym - posadzki w sanitariatach i kuchni - płytki gress - posadzki w komunikacji, w pomieszczeniach dyrektora, socjalnych i zapleczach syntetyczne, antypoślizgowe, bezspoinowe - tynki wewnętrzne ścian i sufitów przetrzeć Cekolem - tynki zewnętrzne - mineralne cienkowarstwowe - malowanie ścian i sufitów - 2x farbami akrylowo-emulsyjnymi, ciągi komunikacyjne - farby olejne Wszystkie roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową(załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz kosztorysami ofertowymi. 2.2. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i w zakresie określonym w kosztorysie ofertowym 2.3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z projektem i kosztorysem ofertowym 2.4. Wymiana wewnętrznej instalacji wod.-kan. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5.Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej i odgromowej Wszystkie roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową(załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz kosztorysami ofertowymi. 2.6.Wymiana wewnętrznej instalacji C.O. + Kotłownia Gazowa Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz zakres określony w kosztorysach ofertowych 2.7.Wykonanie niezbędnej wentylacji mechanicznej kuchni, oraz wspomaganie wentylacji grawitacyjnych sal - dodatkowa wentylacja mechaniczna. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz zakres określony w kosztorysach ofertowych 2.8. Przemurowanie istniejącego komina Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.8 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót i kosztorysy ofertowe stanowią załącznik do oferty W/w dokumenty stanowią integralną część SIWZ Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.8: -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.23.24.60-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. 

III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie 

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ·                   
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego Na Lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 2, Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
                                                  WÓJT GMINY ŁYSOMICE
                                                        Mgr inż. Piotr Kowal

Pytania i Odpowiedzi stron postepowania przetargowego


 

OGŁOSZENIE
 
Łysomice: Budowa kompleksu boisk sportowych ogólnodostępnych przy Zespole Szkół Nr 1 w Łysomicach
Numer ogłoszenia: 93566 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych ogólnodostępnych przy Zespole Szkół Nr 1 w Łysomicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 32,0m x 59,0m o powierzchni 1888,0 m2 (pole gry 30,0m x 55,0m) -podbudowa przepuszczalna -nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy: zasypka piaskiem kwarcowym w ilości 18 kg/m2, granulatem gumowym SBR - zielonym w ilości 16 kg/m2: zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) -wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska do siatkówki plażowej o wymiarach: 14,0 m x 22,0 m o powierzchni 308,0 m2 (pole gry 8,0 m x 16,0 m) - obramowanie obrzeżem betonowym o wym. 30 x 8 mm na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. - Nawierzchnia boiska piaszczysta o gr. w-wy 30 cm - piasek drobny 0/2 mm ułożona na warstwie odcinającej z geowłókniny. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. - Wyposażenie boiska do piłki siatkowej plażowej: siatka ze słupkami i komplet linii boiskowych 2.3. Budowę bieżni okrężnej czterotorowej o szerokości 4,22 m z torami o rozstawie osiowym 4 x 91,5 cm, zaprojektowana jako samodzielny obiekt, obramowany obrzeżem betonowym o wym. 8 x 25 cm na ławie betonowej - powierzchnia użytkowa bieżni - 906,16 m2 - powierzchnia zabudowy bieżnią - 940,70 m2 - podbudowa - podbudowa przepuszczalna, dynamiczna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia bieżni Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 35 mm., górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 13 mm spojonego dwuskładnikowym lepiszczem poliuretanowym 2.4. Stanowisko do skoczni w dal ( z trójskokiem) Usytuowanie skoczni oraz wymiary na planie sytuacyjnym z włączeniem rozbiegu w tor bieżni okrężnej. - powierzchnia użytkowa skoczni - 65,40 m2 - powierzchnia zabudowy skocznią - 69,50 m2 Konstrukcja nawierzchni rozbiegu identyczna jak bieżni. Rozbiegi obramowane obrzeżem betonowym 25 x 8 cm na ławie betonowej. W torze rozbiegu deski odbicia dla skoku w dal i trójskoku. Zeskocznia o wym. 8,0 x 3,0 m została zaprojektowana jako skrzynia drewniana wypełniona piaskiem płukanym - rozbieg do skoku wzwyż zaprojektowano o nawierzchni gruntowo-trawiastej - Wyposażenie: materac 2.5.Stanowisko do pchnięcia kulą: Rzutnia o dł. 20 m o nawierzchni żużlowo (lub ceglano) - gruntowej gr. 5,0 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 8,0 cm i warstwie podbudowy o gr. 20,0 cm z kruszywa naturalnego i na warstwie odcinającej z geowłókniny. Koło (średnica 213,5 cm) o nawierzchni betonowej obramowane pierścieniem stalowym i typowym progiem drewnianym. - powierzchnia użytkowa rzutni pchnięcia kulą - 155,0 m2 - powierzchnia zabudowy - 159,30 m2 - Wyposażenie: kule - 4 szt. 2.6.Obiekt zaplecza sanitarnego - kontenery 2 szt. : damski i męski Zaprojektowano dwa kontenery jednostanowiskowe prefabrykowane gotowe do montażu wg rozwiązania projektowego, mogą być inne, ale o parametrach technicznych nie gorszych niż projektowane dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych 2.7.Zabudowa cokołem ogrodzenia boisk wg projektu - dł. Ogrodzenia - 335 mb wg projektu. 2.8. Ogrodzenie terenu boiska panelowe - 335 mb, brama wjazdowa - 1 szt., furtki - 2 szt . Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.9. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 11 masztach, natomiast drogi dojazdowe oświetlają lampy na 5 słupach Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT). 2.10. Nawierzchnie chodnikowe i inne utwardzenia ( w obszarze ogrodzenia) - powierzchnia nawierzchni chodnikowych - 171,0 m2 - powierzchnia drogi wjazdowej - 38,0 m2 - powierzchnia nawierzchni płyty widowni (trybun) ze schodami - 136,30 m2 Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) 2.11. Nawierzchnie drogowo-chodnikowe i inne utwardzenia ( w obszarze placu szkolnego) - powierzchnia nawierzchni chodnikowych - 47,0 m2 - powierzchnia nawierzchni drogowych - 250 m2 ( drogi wewnętrzne dojazdowo-manewrowe) 2.12. Zieleń izolacyjno- ozdobna - powierzchnia zieleni trawiastej w obszarze ogrodzenia - 2805,00 m2 Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.12 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót i kosztorysy ofertowe stanowią załącznik do oferty W/w dokumenty stanowią integralną część SIWZ Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.12: -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. -na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia naierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 38 000,00 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A.Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B.Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: 1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) lub Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) 2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB. 3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 4.Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. 5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
·           III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a. konstrukcyjno-budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·                  wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·           III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
                                                      Wójt Gminy Łysomice
                                                       mgr inż. Piotr Kowal
 
 
Otrzymują:
1/ a/a
2/ Tablica ogłoszeń UG
3/ Strona internetowa: www.lysomice.pl

Pytania i Odpowiedzi stron postepowania przetargowego


Ogłoszenie o wyborze dostawcy Serwera dla UG Łysomice

Do dnia 15 marca 2010r złożono sześć ofert, z czego dwie oferty spełniły wymogi formalne i merytoryczne, to jest: Firma MGA Sp. z o.o. z Torunia oraz BKH- System z Żagania.
 
Łączna kwota oferty Firmy MGA Sp. z o.o. z Torunia wynosiła:19.555,32 zł brutto, która oferowała serwer Fujitsu Primergy TX 150S7 z wynikiem w testach SPECint_rate2006 = 121 pkt.
Technologia Serwera Fujitsu Primergy TX 150S7 jest wykonana na platformie jednoprocesorowej, która nie daje możliwości rozbudowy serwera o większą moc obliczeniową.
 
Natomiast Firma BKH-System z Żagania złożyła ofertę na łączną kwotę 19.764,00 zł brutto, która oferowała serwer Dell PowerEdge T610 z wynikiem w testach SPECint_rate2006 = 201 pkt.
Serwer Dell PowerEdge T610 jest wykonany na najnowszej technologii na platformie dwuprocesorowej, który umożliwia rozbudowanie serwera o większą moc obliczeniową.
 
Wybrana została Firma BKH-System z Żagania. O wyborze oferty zadecydowała większa moc obliczeniowa oraz nowsza technologia wykonania serwera w korzystniejszej cenie rynkowej do Firmy MGA Sp. z o.o. z Torunia.
 
                                                Wójt Gminy Łysomice
                                                 mgr inż. Piotr Kowal

Łysomice, 10.03.2010 r. 

I/0300/……./2010
ZAPRASZAM

 

do złożenia oferty cenowej (zamówienie którego wartość nie przekroczy wyrażonej w złotówkach równowartości kwoty 14.000 € art.4 pkt.8 ust. Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r z póź.zm.) na zakup 

„Serwera”, którego zadaniem będzie:
1.      Obsługa baz danych SQL.  

1.     Opis sposobu przygotowania oferty:
1.1   należy ją złożyć w formie elektronicznej w formacie PDF na adres maila: sekretariat@lysomice.pl
1.2   w tytule e-mail należy umieścić nazwę oferenta zleceniobiorcy oraz napis: „Oferta na zakup Serwera”
1.3   ceny brutto podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
1.4   oferta ma być napisana w języku polskim,
1.5   ma obejmować całość zamówienia. 

2.       Opis przedmiotu zamówienia
Specyfikacja: Wymagania dla Serwera, stanowi załącznik nr 1.
 
3.     Wymagany termin realizacji umowy: do 12 kwietnia 2010 r.
 
4.  Wykonawcy będą związani ofertą do 23 marca 2010r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w punkcie 7. 
 

5.     Wykonawca składając ofertę, składa następujące dokumenty:
            1/ oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:
            a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
                czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
            b/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem 
                technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
            c/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
                zamówienia,
            2/ oświadczenie o związaniu ofertą do dnia 23 marca 2010r. 

6.     Opis sposobu obliczenia ceny w składanej w ofercie:
            W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty w szczególności:
            a) wartości poszczególnych elementów serwera, 

            b) wartość usługi / dostawy określoną w oparciu o przedmiot
                zamówienia,

            c) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

7.     Miejsce i termin złożenia oferty:
            Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godz. 11.00 
w formie elektronicznej na adres e-mail sekretariatu Urzędu Gminy Łysomice sekretariat@lysomice.pl .           
 
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będą brane pod uwagę.

Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę 
przed upływem terminu jej otwarcia.
Zmiany będą umieszczane na stronie internetowej BIP-u Urzędu Gminy Łysomice w zakładce Przetargi (
http://bip.lysomice.pl ).
           
Otwarcie ofert, które będzie miało charakter zamknięty nastąpi 15 marca 2010r i w ciągu 7 dni wybrany oferent/oferenci zostaną powiadomieni o wyborze oferty lub dalszych negocjacjach celem zawarcia umowy.  
 

8.     Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcą jest:
Informatyk: Wojciech Lewicki, 87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8, pokój nr 12 (I piętro) budynek Urzędu Gminy Łysomice. telefon (56) 678 32 22 wew.41.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, jak również informujemy, że złożone oferty mogą być podstawą do przeprowadzenia dalszych negocjacji w zakresie zawarcia umowy, o których negocjacjach wybrani oferenci zostaną poinformowani odrębnym pismem.
 
 Wojciech Lewicki                                                 
   przygotował
                                                  
Wójt Gminy Łysomice
                
                                    mgr inż. Piotr Kowal
W załączeniu:
1. Specyfikacja: Wymagania dla Serwera,
2. Wzór Umowy.

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
ul. Warszawska 8.

Łysomice, 23.12.2009 r.

Znak sprawy: ZP.341-09/2009

Informacja o wyborze oferty

 

Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych informuję, że w postępowaniu o zamówienie publiczne, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na „Remont i modernizację Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego Zakrzewku oraz Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie, w ramach realizacji projektu: ,,1. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie 2. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku”,w ramach działania 313, 322, 323 ,,Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich ( PROW) na lata 2007-2013” najkorzystniejszą ofertę złożyło:

 

P.H.U. „ PRODOMO +” Laszuk Marcin ul. Polna 21, 86-200 Chełmno, za cenę brutto oferty- 275 872,78 ( sł.: dwieście siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt dwa złote 78/100).

 

Oferty złożyły następujące firmy:

  1. Kompleksowa Obsługa Budownictwa „JARDEJ” Radosław Jastrzębski, ul. Odrodzenia 54, 87-410 Kowalewo Pomorskie, za cenę brutto 387 680, 46 PLN – oferta nr 1.

  2. ”AGMAR” Agnieszka Zarzecka, ul. Bliska 73, 87-100 Toruń, za cenę brutto 299 574, 98 PLN- oferta nr 2.

  3. PHUP Eugeniusz Tchorzewski, ul. Bydgoska 2, 87-152 Łubianka, za cenę brutto 365 760,10 PLN- oferta nr 3.

  4. P.K.Z. Przedsiębiorstwo Konserwacji Zabytków Sp. z. o.o., ul. Pod Dębową Górą 25/27, 87-100 Toruń, za cenę brutto 391 431,88 PLN- oferta nr 4.

  5. Firma Usługowo- Handlowa Andrzej Murawski, Olszówka 17, 87-400 Golub- Dobrzyń, za cenę brutto 336 145, 54 PLN- oferta nr 5.

  6. P.H.U. „ PRODOMO +” Laszuk Marcin ul. Polna 21, 86-200 Chełmno, za cenę brutto oferty 275 872,78 PLN- oferta nr 6.

  7. Firma Handlowo- Usługowa Zbigniew Kuciak, ul. Gen. Sikorskiego 47, 87-140 Chełmża, za cenę oferty 339 843, 40 PLN- oferta nr 7.

  8. Przedsiębiorstwo handlowo- Usługowe „PIK” Piotr Kwiatkowski, Kłódka 33, 86-318 Rogóźno, za cenę brutto 254 345, 53 PLN- oferta nr 8.

  9. Zakład Budowlany Kułaczkowski, ul. Plebiscytowa 26, 87-100 Toruń, za cenę brutto 347 742,55 PLN- oferta nr 9.

  10. Zakład Remontowo- Budowlany i Ślusarski ‘’MISTA” Janusz Antoniak, Mochle 25, 86-014 Mochle, za cenę brutto 348 898, 99 PLN- oferta nr 10.

  11. „IZOBUD GARDEN” Józef Karpiński, ul. Zamkowa 3, 86-100 Świecie, za cenę brutto 338 660,97 PLN- oferta nr 11.

  12. Firma Budowlana „TIREX” ul. Wielki Rów 40 B, 87-100 Toruń, za cenę brutto 356 577, 79 PLN- oferta nr 12.

  13. Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ‘’FASTERM” Grażyna Majkowska, Głogowo ul. Warszawska 63, 87-123 Dobrzejewice, za cenę brutto 323 425, 67 PLN- oferta nr 13.

  14. „JAWOR” Sp. z. o. o. , ul. Chrobrego 121, 87-100 Toruń, za cenę brutto 333 883, 97 PLN- oferta nr 14.

  15. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ” CONSTANS” Konstanty Jagielski, ul. Podmurna 6 , 87-400 Golub- Dobrzyń, za cenę brutto 290 476,13 PLN- oferta nr 15.

Uzasadnienie wyboru

 

W postępowaniu wpłynęło do Zamawiającego 15 ofert. Wszystkie oferty spełniają wymogi formalne tj. zawierają wymagane dokumenty.

8 ofert nie spełnia wymagań merytorycznych pod względem zgodności kosztorysów ofertowych z przedmiarem robót i udzielonymi odpowiedziami na złożone w trakcie postępowania zapytania.

Wobec powyższego oferty te podlegają odrzuceniu.

Jedynym kryterium oceny była cena 100%. Na podstawie przyjętych warunków kryteriów oceniono 7 ważnych ofert:

1. Oferta nr 2 ”AGMAR” Agnieszka Zarzecka, ul. Bliska 73, 87-100 Toruń, za cenę brutto 299 574, 98 PLN. Łączna ilość punktów: 92,09.

2. Oferta nr 3 PHUP Eugeniusz Tchorzewski, ul. Bydgoska 2, 87-152 Łubianka, za cenę brutto 365 760,10 PLN. Łączna ilość punktów: 75,42.

3. Oferta nr 4 P.K.Z. Przedsiębiorstwo Konserwacji Zabytków Sp. z. o.o., ul. Pod Dębową Górą 25/27, 87- 100 Toruń, za cenę brutto 391 431,88 PLN. Łączna ilość punktów: 70,48.

4. Oferta nr 6 P.H.U. „ PRODOMO +” Laszuk Marcin ul. Polna 21, 86-200 Chełmno, za cenę brutto oferty 275 872,78 PLN. Łączna ilość punktów: 100,00.

5. Oferta nr 9 Zakład Budowlany Kułaczkowski, ul. Plebiscytowa 26, 87-100 Toruń, za cenę brutto 347 742,55 PLN. Łączna ilość punktów: 79,33.

6. Oferta nr 14 „JAWOR” Sp. z. o. o. , ul. Chrobrego 121, 87-100 Toruń, za cenę brutto 333 883, 97 PLN. Łączna ilość punktów: 82,62.

7. Oferta nr 15 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ” CONSTANS” Konstanty Jagielski, ul. Podmurna 6 , 87-400 Golub- Dobrzyń, za cenę brutto 290 476,13 PLN. Łączna ilość punktów: 94,97. 

                                                                                   Z up. Wójta
                                                                       mgr Bożena Cieplińska
                                                                             Sekretarz Gminy 

Otrzymują:
1. a/a
2. tablica ogłoszeń UG
3. strona www.lysomice.pl


 Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 378726-2009 z dnia 2009-10-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Łysomice
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji: a)Wiejskiego Ośrodka Społeczno - Kulturalnego w Zakrzewku b)Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego W Gostkowie 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Remont i modernizacja Wiejskiego...
Termin składania ofert: 2009-11-23


Numer ogłoszenia: 214113 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 378726 - 2009 data 29.10.2009 r.  
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23. 
·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4.
·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009, godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, pok. nr 1 ( Sekretariat).
·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009, godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, pok. nr 1 ( Sekretariat).
·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
·         W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł..
·         W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł. do dnia 27.11.2009 do godz. 10:00.
                                                         Z up. Wójta
                                               mgr Bożena Cieplińska

                                                    Sekretarz Gminy

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

« poprzednia strona    następna strona »

Witamy na portalu społecznościowym Facebook profil Urzędu Gminy Łysomice

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć
Podświetlenie kościoła w Papowie Toruńskim
Ankieta
Polecamy
ePUAP
Lokalna Grupa Działania „Ziemia Gotyku” (LGD)
Poza Toruń