Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Jesteś tutaj:
Gmina Łysomice Łysomice, dnia 02.06.2010 r.
„PKZ”
Przedsiębiorstwo Konserwacji Zabytków
87-100 Toruń
Ul. Pod Dębową Górą
Fax: 56/623 08 70
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)niniejszym informuję, że w prowadzonym przez: Gminę Łysomice mającą siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 8 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Termomodernizację, oraz przekształcenie systemu ogrzewania w budynku szkolno-przedszkolnym w Papowie Toruńskim, Gmina Łysomice” wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę”
”PKZ” Przedsiębiorstwo Konserwacji Zabytków Oferta ww. przedsiębiorstwa została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 645 560,00 zł brutto /przedstawiało najkorzystniejszą cenę , w związku z powyższym uzyskało najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę:
Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 09.06.2010 r.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-09/2010/02
z dnia 01.06.2010 r.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
Proszę o dostarczenie do Banku następujących dokumentów i informacji z Gminy Łysomice:
Odpowiedzi:
Ad. 1 Dane dotyczące prognoz finansowych zawierających wysokości zadłużenia i obsługę długu wraz ze wskaźnikami zawiera załącznik nr. 4 do uchwały budżetowej.
Ad. 2 Zgodnie z art. 94 ust. 1, pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Ad. 3 w załączeniu
Ad. 4 w załączeniu
Ad. 5 w załączeniu
Ad. 6 w załączeniu
Ad. 7 wzałączeniu
z upoważnienia Wójta
mgr Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a
Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-09/2010/01
z dnia 01.06.2010 r.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
W związku z ogłoszeniem przetargu: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji, w celu dokonania wstępnej analizy zdolności gminy do spłaty wierzytelności, zwracamy się z prośbą o przesłanie lub zamieszczenie na stronach internetowych gminy następujących dokumentów i informacji:
Odpowiedzi:
Ad. 1 w załączeniu
Ad. 2 w załączeniu
Ad. 3 w załączeniu
Ad. 4 w załączeniu
Ad. 5 Dane dotyczące prognoz finansowych zawierających wysokości zadłużenia i obsługę długu wraz ze wskaźnikami zawiera załącznik nr 4 do uchwały budżetowej na rok 2010
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 150218-2010 z dnia 2010-05-31 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Łysomice
1.Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy w wysokości 2.425.544,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Łysomice. Z kredytu długoterminowego zostaną sfinansowane zadania inwestycyjne. 2. Przedmiot zamówienia... Termin składania ofert: 2010-06-08 Numer ogłoszenia: 152654 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 150218 - 2010 data 31.05.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
· Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
· W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 r. godzina 10:00, miejsce Urząd Gminy Łysomice, 87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8, pok. nr. 1 (sekretariat).
· W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 r. godzina 10:00, miejsce Urząd Gminy Łysomice, 87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8, pok. nr. 1 (sekretariat).
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują:
1/ Tablica ogłoszeń UG
2/ Strona www.lysomice.pl
3/ a/a
OGŁOSZENIE
Łysomice: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁYSOMICE Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23. Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁYSOMICE. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy w wysokości 2.425.544,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Łysomice. Z kredytu długoterminowego zostaną sfinansowane zadania inwestycyjne. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Łysomice,Różankowo i Papowo Toruńskie - 713.917,00 zł 2) Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie dróg rowerowych - droga rowerowa Toruń-Chełmża z odgałęzieniem Kamionki Małe - 311.627,00 zł 3) Poprawa bezpieczeństwa na drogach publicznych poprzez wybudowanie dróg rowerowych - droga rowerowa Toruń-Barbarka -Wybcz-Unisław-100.000,00 zł 4) Budowa Sali gimnastycznej wraz z termomodernizacją oraz przekształcenie systemu ogrzewania w budynku szkolnym w Świerczynkach, Gmina Łysomice - 100.000,00 zł 5) Budowa boiska Gostkowo (Orlik 2012) - 600.000,00 zł 6) Budowa boiska przy Zespole Szkół Nr 1 w Łysomicach - 600.000,00 zł 3.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1 Kwota kredytu 2.425.544,00 zł 2 Okres kredytowania do 31 marca 2020r. 3 Karencja w spłacie kredytu do 30 czerwca 2011r. 4 Spłata kapitału w poszczególnych latach 60.000,00 zł w 2011r. (2 x 30.000,00 zł) 80.000,00 zł w 2012r. (4 x 20.000,00 zł) 80.000,- w 2013r. (4 x 20.000,00 zł) 160.000,- w 2014r. (4 x 40.000,00 zł) 320.000,00 zł w 2015r. (4 x 80.000,00 zł) 400.000,- w 2016r. (4 x 100.000,00 zł) 400.000,00 zł w 2017r. (4 x 100.000,00 zł) 400.000,00 zł w 2018r. (4 x 100.000,00 zł) 500.000,00 zł w 2019r. (4 x 125.000,00 zł) 25.544,00 zł w 2020r. (1 x 25.544,00 zł) 5 Zabezpieczenie Weksel in blanco 3.1 Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowych dla zamawiającego. Zamawiający nie zapłaci prowizji ani żadnych innych kosztów w przypadku restrukturyzacji długu w przyszłości. Poza kwotami określonymi w ofercie tj. prowizja od uruchomionego kredytu i oprocentowania kredytu wykonawca nie pobierze żadnych innych opłat i prowizji. 3.2 Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym oparte będzie o stopę procentową WIBOR 1M z pierwszego dnia każdego miesiąca powiększoną o % marży, która będzie wartością stałą w całym okresie kredytowania. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą spłacane w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt naliczanych do 30 dnia każdego miesiąca płatne do 10 dnia miesiąca następnego. 3.3 Raty kapitałowe po okresie karencji płatne będą w okresach kwartalnych na koniec każdego kwartału kalendarzowego. 3.4 Prowizja bankowa wyrażona w złotych w wartościach zapisanych w ofercie płatna będzie w ciągu 30 dni od podpisania umowy.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2020. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , tzn. jest Bankiem działającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997roku- Prawo bankowe( Dz. U. z 2002 roku Dz. U. 72 poz. 665 z późn. zm.); III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z upoważnienia Wójta mgr Bożena CieplińskaSekretarz Gminy
Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
Nr sprawy: ZP.341-07/2010 Łysomice, dnia 25.05.2010 r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art.93 ust.1, pkt. 4 Ustawy z 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DzU z 2007 r. ,Nr 223, poz. 1655; zmiany DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na: Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012” (boisko piłkarskie , oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Gostkowie, Gmina Łysomice
Uzasadnienie
W dniu 26.04.2010 r. Wójt Gminy Łysomice ogłosił przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje Boisko-Orlik 2012” (boisko piłkarskie , oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Gostkowie, Gmina Łysomice (BZP nr. 116622-2010), w wyniku przeprowadzonego postępowania, okazało się, że cena najkorzystniejszej oferty (z najniższą ceną) z ważnych ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia.
Z up Wójta
mgr Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy
Otrzymują:
1/ Strona internetowa www.lysomice.pl
2/ Tablica informacyjna UG
3/a/a
OGŁOSZENIE
Łysomice: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji.
Numer ogłoszenia: 138046 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji. Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wykonaniu remontu n/w dróg gminnych: 1.1.ul. Dworcowej w Papowie Toruńskim o długości ca 1100mb i szer. 4,5mb (od drogi wojewódzkiej nr 552 do ul. Kasztanowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 247, Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.2.ul. Zacisze w Turznie o długości ca 170mb i szer. 4,5mb (od drogi powiatowej nr 2029) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 119/14, Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.3. ul. Długa w Łysomicach o długości ca 165mb i szer. 4,5mb (od drogi powiatowej nr 2007do skrzyżowania z ul.ul .Akacjowa i Bukową ) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 59/49 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na ulepszoną w technologii sprysku - emulsja i grys. 1.4. ul. Klonowa w Łysomicach o długości ca 270mb i szer. 4,5mb (od ul.Długiej do ul.Grabowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 59/32 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.5. ul. Grabowa w Łysomicach o długości ca 160mb i szer. 4,5mb (od ul.Klonowej do ul.Akacjowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 59/39 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.6. ul. Akacjowa w Łysomicach o długości ca 270mb i szer. 4,5mb (od ul. Klonowej do ul.Akacjowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 59/54 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. 1.7.droga w Lulkowie o długości ca 500mb i szer. 4,5mb (od drogi wojewódzkiej nr 552 w kierunku Torunia -Ugory) zlokalizowanej na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków Nr 91 i 118 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na ulepszoną w technologii sprysku - emulsja i grys. 1.8.droga w Świerczynkach o długości ca 500 mb i szer. 4,5mb (od drogi wojewódzkiej nr 553 w kierunku Olka do końca terenu zabudowanego) zlokalizowanej na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków Nr 227/1 i 228/17 , Gm. Łysomice polegającej na: 1.8.1.wykonaniu nakładki mineralno-bitumicznej na odcinku ca 180m z obustronnym poszerzeniem po 0,65m 1.8.2. wykonaniu na odcinku ca 320m zmiany nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną. Pobocza o szerokości 1,0m po każdej stronie 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową na którą uzyskano stosowne pozwolenia na budowę lub odpowiedzi na zgłoszenie wykonania robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, która zostanie zawarta, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 3.1.W technologii nawierzchni mineralno-bitumicznej: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)badanie podłoża gruntu; 3) roboty przygotowawcze; 4) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi; Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni szersze o 15 cm po każdej stronie. 4.1.Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy złożyć lub wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 8km. II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 4.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 15 cm. 5) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego sortowanego(bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 5 do 63 mm gr. 20cm; 7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm gr.5cm; 8) skropienie podbudowy emulsja asfaltową; 9) wykonanie nawierzchni z mieszarek mineralno - bitumicznych grysowych bazaltowych z warstwą wiążącą o szerokości 4,70 m i grubości warstwy 4cm. 10) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych z warstwa ścieralną o szerokości 4,50 m i grubości warstwy 4 cm. 11) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki gruzu betonowego i pospółki sortowanej 0 - 31 gr. 15 cm w proporcji 1:1; 12) wykonanie skrzyżowań z drogami osiedlowymi na długości 10 mb oraz oczyszczenie i udrożnienie rowów; 13)zjazdy zaprojektować lecz ich wykonanie leży po stronie zainteresowanych (właścicieli nieruchomości ) 14) ustawienie oznakowania pionowego. 3.2.W technologii j.w. lecz o nawierzchni wykonanej spryskiem emulsją i grysami bazaltowymi 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami; 2)badanie podłoża gruntu; 3) roboty przygotowawcze; 4) wykonanie korytowania pod całą konstrukcją korony drogi; Koryto oraz warstwy podbudowy szersze od warstwy wiążącej nawierzchni szersze o 15 cm po każdej stronie. 4.1.Koryto wykonać w dwóch etapach: I etap: ukop materiału istniejącego drogi ( kruszywo łamane, pospółka, żużel itp.) należy złożyć lub wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 8km. II etap: pozostały urobek nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 4.2.Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 15 cm. 5) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 6) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego sortowanego(bez zawartości elementów ceramiki i innych zanieczyszczeń) o frakcji od 5 do 63 mm gr. 20cm; 7) wykonanie górnej warstwy podbudowy z destruktu mineralno-bitumicznego sortowanego (rozściełaczem do mas bitumicznych) o frakcji od 5 do 40 mm gr.6cm doziarnionego grysami twardymi 8-16 mm w ilości 20%. 8)wykonanie podwójnego sprysku emulsją i grysami bazaltowymi w proporcjach: Pierwszy sprysk- emulsja 3,4 l/m², grysy 5-8 w ilości 16 kg/ m², Drugi sprysk -emulsja 2,6 l/m², grysy 2-5 w ilości 12 kg/ m², 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia; 2) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami; 3) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę; 6) inne prace - związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym ( zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, itp.) 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 6. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 7. Przedmiotem zamówienia jest również usługa finansowa polegająca na dokonaniu przez Bank wykupu od Wykonawcy wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem zamówienia była budowa lub przebudowa drogi o długości nie mniejszej niż 500 mb i o wartości nie mniejszej niż 500.000zł;
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują: 1/ tablica ogłoszeń UG
2/ strona www.lysomice
3/ a/a
GMINA ŁYSOMICE
87-148 ŁYSOMICE
UL. WARSZAWSKA 8 .........................................................
(nazwa i adres Zamawiającego)
Łysomice, dnia 04.05.2010 r ................................................ (miejscowość i data) Nr. Sprawy: ZP-341-06/2010
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)niniejszym informuję, że w prowadzonym przez: Gminę Łysomice
mającą siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 8 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Budowę kompleksu boisk sportowych ogólnodostępnych przy Zespole Szkół Nr 1 w Łysomicach” wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 5 złożoną przez Wykonawcę – Konsorcjum:
Lider:GKL
Grzegorz Kopiczyński
ul. Jagiellońska
4,13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Partner
Activa
Longin Witkowski
Ul. Narutowicza 53 lok.
690-130 Łódź
Oferta ww. Konsorcjum została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 1.256.706,87 zł brutto*/przedstawiało najkorzystniejszą cenę , w związku z powyższym uzyskało najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
1.Oferta nr. 1
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „HEBAN”
Ul. Jarzębinowa 9
75-682 Koszalin
Fax.: 94/346 80 66
Kwota brutto oferty: 1.356.512,40 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 92,64
2. Oferta nr. 2
POLCOURT Spółka Akcyjna
Ul. Gen. Zajączka 11 lok. C7
01-510 Warszawa
Adres do korespondencji:
01-633 Warszawa
Ul. Gdańska 27/31
Fax: 22/560 48 21
Kwota brutto oferty:1.320.087,81 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 95,20
3. Oferta nr. 3
Firma Kaszub
Dariusz Kaszuba
Ul. Rzemieślnicza 3
83-307 Kiełpino-Leszno
Fax: 58/683 41 04
Kwota brutto oferty: 1.284.234,53 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 97,86
4. Oferta nr. 4
Media Stadion sp. z o.o.
Ul . Białowieska 2
71 – 010 Szczecin
Fax: 91/482 79 99
Kwota brutto oferty: 1.559.230,77 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 80,60
5. Oferta nr. 6
Moris-Sport sp. z o.o.
Ul . Równoległa 1
02-235 Warszawa
Fax: 22/353 99 97
Kwota brutto oferty: 1.489.037,62 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 84,40
6. Oferta nr. 7
Przedsiębiorstwo Usługowe
„HYDRO-EKO” Rożek Mirosław
Ul . G. Zapolskiej 18
89-600 Chojnice
Fax: 52/397 75 05
Kwota brutto oferty: 1.370.890,45 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 91,67
Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 12.05.2010 r.
WÓJT GMINY ŁYSOMICE
MGR INŻ. PIOTR KOWAL
………………………………… (podpisKierownikaZamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej)
LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 227604
Ostatnia aktualizacja: 2012.07.31
Copyright © UG Łysomice
|