Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Jesteś tutaj:
OGŁOSZENIE Łysomice: REMONT I MODERNIZACJA: 1) WIEJSKIEGO OŚRODKA SPOŁECZNO-KULTURALNEGO W ZAKRZEWKU, 2) WIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURALNEGO W GOSTKOWIE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU 1. REMONT I WYPOSAŻENIE WIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURALNEGO W GOSTKOWIE, 2) REMONT I WYPOSAŻENIE WIEJSKIEGO OŚRODKA SPOŁECZNO-KULTURALNEGO W ZAKRZEWKU W RAMACH DZIAŁANIA 313, 322, 323 -ODNOWA I ROZWÓJ WSI- OBJĘTEGO PROGRAMEM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH (PROW) NA LATA 2007-2013 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji: a)Wiejskiego Ośrodka Społeczno - Kulturalnego w Zakrzewku b)Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego W Gostkowie 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Remont i modernizacja Wiejskiego Ośrodka Społeczno-Kulturalnego w Zakrzewku: - pow. zabudowy - 244,00 m² - pow. użytkowa - 205,00 m² - kubatura - 830,00 m³ a) ściany zewnętrzne nadziemia: - ścianka zabudowy przedsionka: z profili PCV, przeszklona z drzwiami usytuowanymi centralnie, - ściany zewnętrzne ocieplone styropianem gr. 12 cm, metodą lekką np.: ATLAS, malowane farbami fasadowymi (silikonowymi), wg projektu kolorystyki, b)stropodach: - stropodach ocieplić styropianem (styropapa) gr. 8 cm - pokrycie 2 x papa termozgrzewalna, c) Nadproża, podciągi: - nadproże nad otworem z belek stalowych (ceowniki 2[140) - podciąg w ścianie z wiatrołapu (hallu) z belek stalowych 2T220 (zgodnie z projektem) d) Ściany działowe: - ścianki działowe z gazobetonu gr. 12 cm, tynkowane, e) Posadzki: - posadzki w hallu i klatce schodowej - płytki gress - pozostałe posadzki: syntetyczne, bezspoinowe, f) Stolarka: - okna i drzwi zewnętrzne z PCV na wymiar otworów - drzwi wewnętrzne drewniane płytowe, g) branża sanitarna Wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan wraz z białym montażem oraz c.o. zgodnie z projektem i kosztorysem ofertowym h) branża elektryczna wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z białym montażem i rozdzielnicami i) Pozostałe roboty zgodnie z projektem, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi, oraz STWiOR. Integralną częścią oferty jest kosztorys ofertowy 2.2.Remont i Modernizacja Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie - pow. zabudowy - 257,62 m² - pow. użytkowa - 220,82 m² - kubatura - 1239,15 m³ a) branża budowlana: - zamurowanie istniejącej wnęki przed wejściem głównym, za pomocą bloczków gazobetonowych gr. 24 cm, na zewnątrz obłożonych styropianem gr. 10 cm. - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr.12 cm - metodą lekką, mokrą, tynk cienkowarstwowy, farba elewacyjna, silikonowa - wymiana pokrycia dachowego na 2x papa termozgrzewalna + obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg zakresu w Projekcie i kosztorysie - wydzielenie pomieszczeń sanitariatów, w tym dla niepełnosprawnych, przy pomocy ścianek działowych z cegły dziurawki gr.12 cm, - zmianę funkcji pomieszczenia sklepu na bibliotekę, - zmianę organizacji kotłowni, poprzez zamurowanie otworu bramy i umieszczenie drzwi zewnętrznych, oraz zamurowanie drzwi wewnętrznych Wszystko zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi. b) branża sanitarna: - wymiana instalacji wod.- kan. wewnętrznej wraz z białym montażem wg projektu - wymiana instalacji c.o. na ogrzewanie elektryczne zgodnie z Projektem - wykonanie wentylacji zgodnie z projektem. c) branża elektryczna: - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz białym montażem, - montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacje elektryczne zasilające urządzenia grzewcze i wentylacyjne, - montaż skrzynek rozdzielczych - instalacje odgromowe budynku. Integralną częścią oferty jest kosztorys ofertowy Należy wykonać zgodnie z projektem, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi, oraz STWiOR. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, a na stolarkę okienną i drzwiową 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary i kosztorysy ofertowe. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł. III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, pok. nr 1 (sekretariat). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013, w ramach działania 313,322,323- odnowa i rozwój wsi.. Wójt Gminy Łysomice Łysomice 28.09.2009 r. Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
Znak sprawy: ZP.341 – 8/2009
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO NA WYBÓR WYKONAWCY NA: „WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ NR 100602C NA ODCINKU ZĘGWIRT - WYTRĘBOWICE ZE ZJAZDAMI WRAZ Z SFINANSOWANIEM WYKONANYCH ROBÓT SPŁACANYM PRZEZ GMINĘ PRZEZ OKRES 10 LAT”
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2007 r. nr. 223, poz. 1655; zmiany: DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Prawa Zamówień Publicznych zawiadamiam, że w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39, 40), poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na zadanie p.n.: „wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 100602c na odcinku Zęgwirt - Wytrębowice ze zjazdami wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.”
Najkorzystniejszą ofertę złożył:
„ALSTAL –DROGI „ sp. z o.o.
88-300 Mogilno
Ul. Konopnickiej 20
Fax.: 052/315 70 62
Oferta Nr 2
Za cenę brutto: 638 186,54 zł
Uzasadnienie:
W postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
1/ oferta nr. 1
Zakład Drogowo-Budowlany
K. Wilczyński & M. Wilczyński
Rogowo 23
87-162 Lubicz
fax. 056/645 90 40
Za cenę brutto: 678 691,09 zł
Łączna ilość punktów: 94,03
2/ Oferta nr. 2
„ALSTAL –DROGI „ sp. z o.o.
88-300 Mogilno
Ul. Konopnickiej 20
Fax.: 052/315 70 62
Za cenę brutto: 638 186,54 zł
Łączna ilość punktów: 100,00
Na podstawie przyjętych warunków dokonano weryfikacji ofert. Wszystkie oferty spełniały warunki zawarte w SIWZ. Jedynym kryterium oceny ofert była cena.
Wobec powyższego wybrano ofertę najkorzystniejszą z ważnych ofert, a tym samym rozstrzygnięto postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują:
1/ tablica informacyjna UG
Nr sprawy: ZP.341-7/09 Łysomice, dnia 04.09.2009 r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art.93 ust.1, pkt. 7 Ustawy z 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DzU z 2007 r. ,Nr 223, poz. 1655; zmiany DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na: „Remont i modernizacja 1.Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku 2. Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie w ramach realizacji projektu:1. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie 2. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013”
Uzasadnienie
W dniu 04.08.2009 r. Wójt Gminy Łysomice ogłosił przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: „Remont i modernizacja 1.Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku 2. Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie w ramach realizacji projektu:1. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie 2. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013” (BZP nr. 265814-2009), w wyniku przeprowadzonego postępowania, okazało się, że wystąpiły znaczące różnice pomiędzy zakresem robót ujętych w przedmiarach, a zakresem robót określonych w projektach, co skutkowało dużymi rozbieżnościami w zakresach robót przedstawionych przez oferentów (art. 7 ust..1 Ustawy PZP).
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal Numer ogłoszenia: 304044 - 2009 data zamieszczenia: 03.09.2009 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 272372 - 2009 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
autor: R.Mueller, data: 3.09.2009 Strony postępowania przetargowego ZP-341-8/2009 z dnia 03.09.2009r. Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058 ) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dot. ,,Wykonania przebudowy drogi gminnej nr 100602C na odcinku Zęgwirt- Wytrębowice ze zjazdami wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.” do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie : I Pytania od uczestnika przetargu : Oferent po zapoznaniu się ze SIWZ prosi o wyjaśnienie:
Odpowiedzi: Ad 1. Mieszanka pospółki z kruszywem łamanym (kruszywo wapienne) w stosunku 1:1. mgr inż. Piotr Kowal Do wiadomości: autor: R.Mueller, data: 3.09.2009 GMINA ŁYSOMICE Strony postępowania przetargowego
ZP-341-8/2009 z dnia 01.09.2009r. Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058 ) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dot. ,,Wykonania przebudowy drogi gminnej nr 100602C na odcinku Zęgwirt- Wytrębowice ze zjazdami wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.”
do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
I Pytania od uczestnika przetargu :
Oferent po zapoznaniu się ze SIWZ prosi o:
1. Sprecyzowanie ile procent mogą wynosić roboty dodatkowe, ponieważ Bank nie będzie mógł wykupić wierzytelności na roboty dodatkowe wynoszące ponad 20%, jak to zostało określone w IV 3.2 pkt j.
Odpowiedzi:
W odpowiedzi na złożone zapytanie informuję, że jako Zamawiający nie przewiduję żadnych robót dodatkowych na zadanie . Jeżeli jednak nastąpi taka sytuacja, to działania nasze będą zgodne z IV. 5.2.- co wynika z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a GMINA ŁYSOMICE Strony postępowania przetargowego
ZP-341-8/2009 z dnia 31.08.2009r. Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058 ) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dot.
,,Wykonania przebudowy drogi gminnej nr 100602C na odcinku Zęgwirt- Wytrębowice ze zjazdami wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.”
do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
I Pytania od uczestnika przetargu :
Oferent po zapoznaniu się ze SIWZ prosi o przesłanie następujących dokumentów:
1. Dokument mówiący o powołaniu Wójta i Skarbnika
2. NIP i REGON gminy
3. Wykaz jednostek powiązanych
4. 2007: sprawozdania za IV kw. ( Rb- NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-28s-zbiorówka, Rb-27 s- zbiorówka) +RIO z wykonania
5. 2008:sprawozdania za IV kw. ( Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-28s- zbiorówka, Rb-27s- zbiorówka)+ sprawozdanie opisowe z wykonania + RIO z wykonania
6. 2009: uchwała zmieniająca budżet na 2009 r. (tak, aby było zgodne ze sprawozdaniami (Rb- NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-28s- zbiorówka, Rb-27s- zbiorówka) za I pół 2009) z załącznikami.
7. I pół 2009 r.: sprawozdania ( Rb- NDS, Rb-Z, Rb- N, Rb-28s- zbiorówka, Rb-27s- zbiorówka) + sprawozdanie opisowe z wykonania + RIO z wykonania
8. Uchwała na wykup + inwestycję wraz ze wskazaniem źródła spłaty ( może być razem lub osobno- tak jak gmina zrobiła)
9. Wykaz instytucji, w których JST korzysta z kredytów i/lub pożyczek ( nazwa, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenia, ostateczny termin spłaty).
Odpowiedzi:
Ad 1 . Dokumenty zostaną dostarczone przed podpisaniem umowy.
Ad 2. NIP: 87 92 59 35 27, REGON: 871 118 738
Ad 3 . Gmina nie ma żadnych powiązań.
Ad 4. Załącznik nr 1.
Ad 5. Załącznik nr 2
Ad 6. Załącznik nr 3
Ad 7. Załącznik nr 4
Ad 8. Dokumenty zostaną dostarczone przed podpisaniem umowy
Ad 9. Załącznik nr 4 i 5 do uchwały budżetowej za 2009 r.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy 4/ a/a
Numer ogłoszenia: 298756 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 272372 - 2009 data 10.08.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
autor: R.Mueller
OGŁOSZENIE
Łysomice: Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 100602C na odcinku Zęgwirt - Wytrębowice ze zjazdami wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat
Numer ogłoszenia: 272372 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 100602C na odcinku Zęgwirt - Wytrębowice ze zjazdami wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: 1.Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). 2.Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U.z 2006r Nr 156 poz. 1118 z późn.zm.). 3.Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881). 4.Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. Nr 139 z dnia 08.08.2003r poz. 1323 z późn. zm.). 5.Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ). 6.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie Książki Obiektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 poz. 1134 ). 7.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz, U. Nr 47 poz.401). 8.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( Dz. U. Nr 120 poz. 1126 ). 9.Przepisy i wytyczne branżowe. 2.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa bankowa w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych. 2.1 Zakres robot budowlanych. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100602C, w miejscowości Zęgwirt-Wytrębowice. Zamówienie obejmuje : wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu i specyfikacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy - 1050 m Jezdnia o szer. 4,50 m, pobocza utwardzone o szer.2 x 0,25 m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Podbudowa z kruszywa łamanego twardego stabilizowanego mechanicznie - 8cm Warstwa wiążąca profilowana gr. 5cm z mieszanki mineralno-bitumicznej żwirowo-grysowej Warstwa ścieralna profilowana gr. 4cm z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo- żwirowej Zjazdy do nieruchomości jako umocniona szer. pobocza na trapezowej powierzchni zjazdu o wym. ( 2,0 + 7,0) x 0,5 x 2,0 x 18 2. 2 Usługa bankowa. Usługa bankowa polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: a)podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od rozpoczęcia robót budowlanych, b)wykupem wierzytelności objęte będą poszczególne części zamówienia (dalej nazywane, jako roboty), na które wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę, c)wykupem wierzytelności będą objęte faktury za wykonane roboty, których rozliczenie następować będzie po zakończeniu i odbiorze bez usterek, d)wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od zakończenia i odbioru wykonanych robót bez usterek, e)spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych, f)odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, g)Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie rat kapitałowych, h) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po zakończeniu i odbiorze robót bez usterek, i) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, j)w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach, jak wykup wierzytelności podstawowych. w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych 3. Wykonanie robót budowlanych. 1)Przepisy prawa budowlanego nakładają na strony umowy o roboty budowlane obowiązek wykonania zobowiązania - realizacji obiektu budowlanego zgodnie z technicznymi i ekonomicznymi warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę, z zatwierdzonym projektem, przepisami techniczno-budowlanymi, z normami państwowymi i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 2)Roboty budowlane należy : wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR ) oraz zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 3)Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 4)Wykonawca po wykonaniu robót sporządzi dokumentację powykonawczą. 5)Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 6)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 7)Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 8)Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5.1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 9)Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom. 10)Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek i organ nadzoru budowlanego nie wniesie zastrzeżeń. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej i STWiOR. 2)Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a nie wynikające z dokumentacji projektowej, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP 3)Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiou zamówienia wynikającego swoim zakresem z dokumentacji projektowej i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 4)Zamawiający dopuszcza rozliczenia za wykonanie części robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie harmonogram rzeczowo - finansowy wykonany przez wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego robót ( świadectwo przejściowe). 5)Każda faktura może stanowić podstawę wykupu wierzytelności. 6)Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót opracowany przez wykonawcę musi być sporządzony z uwzględnieniem następujących uwarunkowań : a)poszczególne części zamówienia muszą tworzyć element możliwy do odbioru, b)suma wartości poszczególnych części i faktur nie może przekroczyć 90 % całkowitej wartości oferty, c)ostatnia faktura (odbiór) ostatecznego zakończenia i odbioru robót nie może być wystawiona na kwotę mniejszą niż 10 % całkowitej wartości oferty. 7)Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i spełniał będzie warunki jego przeznaczenia. 8)Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty ): będzie kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcę metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych, 9)Zamawiający przewiduje rozliczenia i spłaty wykonanych robót w następujący sposób : a)fakturowania wykonawca może dokonywać po zakończeniu części robót przewidzianych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, pod warunkiem że dana część przedmiotu zamówienia będzie odebrana bez usterek, b)ostateczne rozliczenie nastąpi po wykonaniu całości przewidzianych do wykonania robót, na jakie wykonawca złożył ofertę, c)protokół częściowego wykonania robót ( świadectwo przejściowe ) podlegać będzie zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru, d)rozliczenie - wykup wierzytelności za faktury (za wykonanie części robót i faktura ostateczna ) następować będzie w nieprzekraczalnym terminie 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury przez Inspektora Nadzoru, e)spłata wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych płatnych do końca każdego miesiąca, f)rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po po zakończeniu i odbiorze robót bez usterek. g)odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, h)w przypadku opóźnienia w zapłacie, w pierwszej kolejności na poczet spłaty zaliczane będą należne odsetki od zadłużenia przeterminowanego, a następnie zaległe i bieżąca rata kapitału, i)Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty części lub całej kwoty zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty, j)skrócenie spłaty zobowiązania nie spowoduje naliczania dodatkowych opłat lub prowizji przez Bank, k)oprocentowanie, według którego naliczane będą odsetki, obliczane będzie w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR IM z 20 - go dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do wyznaczenia ceny nabycia wierzytelności począwszy od 25-go dnia tego miesiąca, powiększoną o stałą marżę = .... % w skali roku, l)jeżeli termin spłaty odsetek lub kapitału przypadać będzie na dzień ustawowo wolny od pracy, to termin spłaty ulegnie przesunięciu na następny dzień roboczy. 10)Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności przez Bank finansujący wykonawcę. Zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego. 11)Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty : a)Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b)spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na warunkach określonych w ofercie wykonawcy, c)wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez Bank finansujący wykonawcę, bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.25-2, 66.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł w terminie do dnia 03.09.2009 r. do godziny 10:00
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87- 148 Łysomice. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87- 148 Łysomice, pok. nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Łysomice, dn. 10.08.2009 r. Z up. Wójta
mgr Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy
OGŁOSZENIE Łysomice: Remont i modernizacja 1.Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku 2. Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie w ramach realizacji projektu:1. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie 2. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 265814 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja 1.Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku 2. Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie w ramach realizacji projektu:1. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie 2. Remont i wyposażenie Wiejskiego Ośrodka Społeczno- Kulturalnego w Zakrzewku w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji: a)Wiejskiego Ośrodka Społeczno - Kulturalnego w Zakrzewku b)Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego W Gostkowie Roboty remontowe i renowacyjne 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Remont i modernizacja Wiejskiego Ośrodka Społeczno-Kulturalnego w Zakrzewku: -pow. zabudowy -244,00 m² - pow. użytkowa -205,00 m² -kubatura - 830,00 m³ a) ściany zewnętrzne nadziemia: -ścianka zabudowy przedsionka: z profili PCV, przeszklona z drzwiami -usytuowanymi centralnie, -ściany zewnętrzne ocieplone styropianem gr. 12 cm, metodą lekką np.: ATLAS, malowane farbami fasadowymi (silikonowymi), wg -projektu kolorystyki, b)stropodach: - stropodach ocieplić styropianem gr. 8 cm - pokrycie 2 x papa termozgrzewalna, c) Nadproża, podciągi: - nadproże nad otworem z belek stalowych (ceowniki 2[140) - podciąg w ścianie z wiatrołapu (hallu) z belek stalowych 2T220 (zgodnie z projektem) d) Ściany działowe: - ścianki działowe z gazobetonu gr. 12 cm, tynkowane, e) Posadzki: - posadzki w hallu i klatce schodowej - płytki gress - pozostałe posadzki: syntetyczne, bezspoinowe, f) Stolarka: - okna i drzwi zewnętrzne z PCV na wymiar otworó - drzwi wewnętrzne drewniane płytowe, g) Pozostałe roboty zgodnie z projektem, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi, oraz STWiOR. 2.2.Remont i Modernizacja Wiejskiego Ośrodka Kulturalnego w Gostkowie - pow. zabudowy - 257,62 m² - pow. użytkowa - 220,82 m² - kubatura - 1239,15 m³ a) branża budowlana: - zamurowanie istniejącej wnęki przed wejściem głównym, za pomocą bloczków gazobetonowych gr. 24 cm, na zewnątrz obłożonych styropianem gr. 10 cm. - wydzielenie pomieszczeń sanitariatów, w tym dla niepełnosprawnych, przy pomocy ścianek działowych z cegły dziurawki gr.12 cm, - zmianę funkcji pomieszczenia sklepu na bibliotekę, - zmianę organizacji kotłowni, poprzez zamurowanie otworu bramy i umieszczenie drzwi zewnętrznych, oraz zamurowanie drzwi wewnętrznych Wszystko zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi. b) branża sanitarna: - wymiana instalacji wod.- kan. wewnętrznej wg projektu - wymiana instalacji c.o. na ogrzewanie elektryczne zgodnie z Projektem - wykonanie wentylacji zgodnie z projektem. c) branża elektryczna: - wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz białym montażem, - montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacje elektryczne zasilające urządzenia grzewcze i wentylacyjne, - instalacje odgromowe budynku. Należy wykonać zgodnie z projektem, przedmiarami i kosztorysami ofertowymi, oraz STWiOR. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, a na stolarkę okienną i drzwiową 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87 -148 Łysomice ul. Warszawska 8 pokój nr 1(sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007 - 2013, Odnowa i rozwój wsi, działanie 313,322,323..
Z up. Wójta
mgr Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy Łysomice 27.07.2009 r.
Znak sprawy: ZP.341 – 6/2009
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO NA WYBÓR WYKONAWCY NA „UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA REALIZACJĘ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH PN.: BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W TURZNIE WRAZ Z KOMUNIKACJĄ, ORAZ PN.: BUDOWA BOISKA OSTASZEWO-ORLIK 2012 W WYSOKOŚCI 1 139 728,00 zł ”
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2007 r. nr. 223, poz. 1655; zmiany: DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Prawa Zamówień Publicznych zawiadamiam, że w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39, 40), poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na zadanie p.n.: „udzielenie kredytu długoterminowego na realizację zadań inwestycyjnych pn.: Budowa sali gimnastycznej w Turznie wraz z komunikacją, oraz pn.: Budowa boiska Ostaszewo-Orlik 2012 w wysokości 1 139 728,00 zł ”
Najkorzystniejszą ofertę złożył:
BANK OCHRONY ŚRODOWISKA
ODDZIAŁ TORUŃ
87-100 TORUŃ
Ul. DOMINIKAŃSKA 9
Fax.: 056/652 28 16
056/619 34 01
Za cenę : 219 566,54 zł
Oferta nr. 2
Uzasadnienie W postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
1/ Oferta nr. 1
BANK SPÓŁDZIELCZY
W TORUNIU
87-100 TORUŃ
UL. LELEWELA 33
FAX: 056/639 95 10
Za cenę 249 048,25 zł
Łączna ilość punktów: 88,16
2/ Oferta nr. 2
BANK OCHRONY ŚRODOWISKA
ODDZIAŁ TORUŃ
87-100 TORUŃ
Ul. DOMINIKAŃSKA 9
Fax.: 056/652 28 16
056/619 34 01
Za cenę : 219 566,54 zł
Łączna ilość punktów: 100,00
Na podstawie przyjętych warunków dokonano weryfikacji ofert. Złożone oferty spełniały wszystkie warunki zawarte w SIWZ. Jedynym kryterium oceny ofert była cena. Wobec powyższego wybrano ofertę najkorzystniejszą z ważnych ofert, a tym samym rozstrzygnięto postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują:
1/ strona www.lysomice.pl
2/ tablica Urzędu Gminy
3/a/a OGŁOSZENIE
Łysomice: Kredyt długoterminowy na realizację zadań inwestycyjnych pn. Budowa Sali gimnastycznej w Turznie wraz z komunikacją oraz pn. Budowa boiska Ostaszewo -Orlik 2012.
Numer ogłoszenia: 243680 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na realizację zadań inwestycyjnych pn. Budowa Sali gimnastycznej w Turznie wraz z komunikacją oraz pn. Budowa boiska Ostaszewo -Orlik 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy na realizację zadań inwestycyjnych w wysokości 1.139.728,00 zł, z czego na zadanie inwestycyjne pn. Budowa sali gimnastycznej w Turznie wraz z komunikacją w wysokości 513.940,00 zł oraz na zadanie inwestycyjne pn. budowa boiska Ostaszewo Orlik 2012 w wysokości 625.788,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Kwota kredytu 1.139.728,00 2.Okres kredytowania do 16 lipca 2016r. 3.Karencja w spłacie kredytu do 16 lipca 2010r. 4.Spłata kapitału w poszczególnych latach 95.190,00 w 2010r. -225.000,00 w 2011r. -225.000,00 w 2012r. -225.000,00 w 2013r. -193.750,00 w 2014r. -100.000,00 w 2015r. -75.788,00w 2016r. 5.Zabezpieczenie Weksel in blanco Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowych dla zamawiającego. Zamawiający nie zapłaci prowizji ani żadnych innych kosztów w przypadku restrukturyzacji długu w przyszłości. Poza kwotami określonymi w ofercie tj. prowizja od uruchomionego kredytu i oprocentowania kredytu wykonawca nie pobierze żadnych innych opłat i prowizji. Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym oparte będzie o stopę procentową WIBOR 1M z pierwszego dnia każdego miesiąca powiększoną o % marży, która będzie wartością stałą w całym okresie kredytowania. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą spłacane w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt a następnie na koniec każdego miesiąca. Raty kapitałowe po okresie karencji płatne będą w okresach kwartalnych. Prowizja bankowa wyrażona w złotych w wartościach zapisanych w ofercie płatna będzie w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i konieczność sporządzenia przez Wykonawcę analiz finansowych do SIWZ załącza się niezbędne dokumenty finansowe pomocne przy tej analizie. Są to: - uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu na zadania inwestycyjne - zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach - zaświadczenie z ZUS - uchwała budżetowa na rok 2009 - Rb-NDS za 2008r. - Rb-NDS za I kw 2009r. - Rb-Z za 2008r. - Rb-Z za I kw 2009r. - Rb-N za 2008r. - Rb-N za I kw 2009r. - Rb-27S za 2008r. - Rb-27S za I kw 2009r. - Rb-28S za 2008r. - Rb-28S za I kw 2009r. - opinia RIO w sprawie wykonania budżetu za 2008r. - opinia RIO w sprawie projektu budżetu na 2009r. - opinia RIO w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice,87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8,pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||||||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 227612
Ostatnia aktualizacja: 2012.07.31
Copyright © UG Łysomice
|