Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreśćZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB POBYTU CZASOWEGO POWYŻEJ 3 MIESIĘCY PODSTAWA PRAWNA 1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (jednolity tekst Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm.) 2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.12.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. Nr 236, poz. 1999 z późn.zm./ 3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków ich wnoszenia (Dz.U. z 2002 r. Nr 62, poz.564) WYMAGANE DOKUMENTY 1. WYPEŁNIONY DRUK - „Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego" lub "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące" 2. dowód osobisty 3. książeczka wojskowa lub poświadczenie o zgłoszeniu się do rejestracji przedpoborowej (dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu) OPŁATA nie pobiera się TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY niezwłocznie TRYB ODWOŁAWCZY nie przysługuje DOTATKOWE INFORMACJE zgłoszenia wymeldowania należy osobiście dokonać, wymeldowania z pobytu czasowego dokonuje się tylko w przypadku opuszczenia miejsca pobytu czasowego przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu się.Pliki do pobrania LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 1924
Ostatnia aktualizacja: 2007.04.13
Copyright © UG Łysomice
|