Urząd Gminy Łysomice

Strona główna Struktura serwisu Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny: Jacentego, Elwiry, Jacka

Treść

ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB POBYTU CZASOWEGO POWYŻEJ 3 MIESIĘCY


PODSTAWA PRAWNA  1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (jednolity tekst Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960 z późn. zm.)
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.12.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. Nr 236, poz. 1999 z późn.zm./
3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków ich wnoszenia (Dz.U. z 2002 r. Nr 62, poz.564)

WYMAGANE DOKUMENTY  1. WYPEŁNIONY DRUK - „Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego" lub
"Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące"
2. dowód osobisty
3. książeczka wojskowa lub poświadczenie o zgłoszeniu się do rejestracji przedpoborowej (dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu)

OPŁATA    nie pobiera się

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY  niezwłocznie

TRYB ODWOŁAWCZY  nie przysługuje

DOTATKOWE INFORMACJE  zgłoszenia wymeldowania należy osobiście dokonać,
wymeldowania z pobytu czasowego dokonuje się tylko w przypadku opuszczenia miejsca pobytu czasowego przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu się.
Pliki do pobrania
Witamy na portalu społecznościowym Facebook profil Urzędu Gminy Łysomice

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć
Podświetlenie kościoła w Papowie Toruńskim
Ankieta
Polecamy
ePUAP
Lokalna Grupa Działania „Ziemia Gotyku” (LGD)
Poza Toruń