Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Gratulujemy wyróżnienia w konkursie „Świąteczna bombka zrobiona lepsza niż kupiona” dla Helene Matzkeit. Konkurs zorganizowany był przez Urząd Marszałkowski i skierowany do przedszkolaków i uczniów podstawówek na najpiękniejsze oryginalne ozdoby bożonarodzeniowe wykonane indywidualnie. Serdecznie gratulujemy Helene, dziecka uczęszczającego do Przedszkola Publicznego "Jelonek" w Papowie Toruńskim i życzymy dalszych sukcesów.
Dzieci z Przedszkola Publicznego Jelonek i filii realizują program „Kubusiowi Przyjaciele Natury” w tym roku wzięły udział w konkursie „Zwierzakolubni” Pracę pod opieką wychowawczyń wykonały dzieci z odpadów gromadzonych w przedszkolu, bądź domach dzieci uczęszczających do przedszkola. Wielki Konkurs Ekologiczny dla przedszkoli to konkurs plastyczny przeznaczony dla przedszkoli, punktów i oddziałów przedszkolnych oraz zerówek z całej Polski. W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział 2500 przedszkoli w tym nasze. Tym samym należymy do grona przedszkoli w których promuje się zachowania proekologiczne. Oto nasza praca oraz dyplom uczestnictwa w konkursie: autor: Aleksandra Janus
W naszych przedszkolach, aby zwiększyć aktywność dzieci korzystamy z różnych innowacyjnych programów nauczania. W roku 2014/2015 wybraliśmy następujące programy: Moduł „Od bazgrania do pisania” Jest to nowatorski program opracowany przez wybitnych pedagogów i psychologów angielskich, na podstawie teorii i badań Lwa Wygotskiego. ”. Jest to moduł, będący jedną z dwunastu części programu Rozwoju Poznawczego „Klucz do uczenia się.” Moduł „Od bazgrania do pisania” pomaga dzieciom w rozwinięciu umiejętności, jakich potrzebują zarówno do pisania jak i kreatywnego wyrażania się w pracy twórczej. Ważną cechą programu jest wykorzystanie ćwiczeń do wzmacniania palców – „Gimnastyka Paluszków”, używanie „pierścieni do pisania”, aby zapewnić prawidłowe trzymanie ołówka i kredek przez dzieci. Dzięki realizacji poszczególnych sesji następuje przygotowanie mięśni rączki i nadgarstka Dziecka, do odpowiedniego prowadzenia kredki, pędzla, długopisu, pomaga wykształcić precyzyjną kreskę i przygotowuje rączkę Dziecka do precyzji w pisaniu liter. Dzieci obserwują zjawiska, określają elementy wizualne zanim je narysują, namalują lub wymodelują w plastelinie. Rozmowy na temat prac pomagają rozwijać umiejętności komunikowania się, pewność siebie i dumę ze swoich osiągnięć. Moduł "Matematyka sensoryczna" Moduł "Matematyka sensoryczna" rozwija umiejętności analizowania zewnętrznych cech przedmiotów, co pozwala budować podstawy do rozwijania umiejętności poznawczych dzieci. Moduł ten uczy dzieci rozpoznawać i posługiwać się kolorami, kształtami, rozmiarami. Dzięki ćwiczeniom, które zawsze przeprowadzane są w grupie dziecko potrafi nazywać cechy sensoryczne przedmiotów. Zajęcia te umożliwiają dzieciom rozpoczęcie szerszej analizy przedmiotów, porównywania, badania, zastanawiania się nad tym co nas otacza. Wszystkie ćwiczenia mają charakter praktyczny. Moduł „Matematyka sensoryczna” dostarcza fundamenty do nauki matematyki i jest uwielbiana przez dzieci.
KLANZA - METODA TWÓRCZEJ EKSPRESJI I SWOBODNEJ ZABAWY
LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||||||||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 1277
Ostatnia aktualizacja: 2014.12.29
Copyright © UG Łysomice
|