Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Jesteś tutaj:
Łysomice, dnia 18. 11.2010 r.
Zespół Szkół nr 1
ul. Warszawska 5
87-148 Łysomice
ZP-341-1/2010
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zespół Szkół nr 1, mającym siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 5, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy dla przedsięwzięcia:
„Dostawa oleju opałowego dla potrzeb kotłowni w budynkach:
Szkoły Podstawowej im. Leona Filcka w Świerczynkach,
Zespołu Szkół nr 1 w Łysomicach oraz Zespołu Szkół nr 2 w Turznie
w sezonie grzewczym 2010/2011.”
wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: „PETROPOL” sp. z o.o.
Podole 55B
87-720 Ciechocinek
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu- 2,67 zł brutto za 1 litr oleju opałowego. Równoznaczne jest to z tym, że oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena : 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono dwie oferty:
Oferta nr 2
Firma „TANK” Sp. J.
W. Konczalski M. Konczalski
Ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń
Kwota oferty brutto: 2,76 zł za 1 litr oleju opałowego
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena : 96,73.
Łączna liczba ofert: 2
Zamawiający zawiadamia również, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie do dnia 29 listopada 2010 r.
Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Łysomicach
Hanna Rucińska
Otrzymują:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU Na dostawę oleju opałowego dla potrzeb kotłowni w budynkach: Szkoły Podstawowej im. Leona Filcka w Świerczynkach, Zespołu Szkół nr 1 w Łysomicach oraz Zespołu Szkół nr 2 w Turznie w sezonie grzewczym 2010/2011.
Numer ogłoszenia: 350824 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 w Łysomicach , ul. Warszawska 5, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 678 32 23, faks 56 678 32 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb kotłowni w budynkach: Szkoły Podstawowej im. Leona Filcka w Świerczynkach, Zespołu Szkół nr 1 w Łysomicach oraz Zespołu Szkół nr 2 w Turznie w sezonie grzewczym 2010/2011..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego o parametrach co najmniej : Lp. parametr wartość 1 gęstość w temp +15C - nie większa niż 0,860 g/ml 2 wartość opałowa - nie mniejsza niż 42,6 MJ/Kg 3 temperatura zapłonu - nie mniejsza niż + 56C 4 lepkość kinematyczna w temp. +20C- nie większa niż 6,00 mm/s 5 skład frakcyjny A do temperatury +250C destyluje - nie więcej niż 65% v/v B do temperatury +350C destyluje - nie więcej niż 85% v/v 6 temperatura płynięcia - nie wyższa niż - 20C 7 pozostałość na koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej - nie większa niż 0,3% m/m 8 zawartość siarki - nie większa niż 0,10 % m/m 9 zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg 10 zawartość stałych ciał obcych - nie większa niż 24 mg/Kg 11 pozostałość po spaleniu - nie większa niż 0,01% m/m środkami transportu Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników paliwowych w szkołach: Szkoły Podstawowej im. Leona Filcka w Świerczynkach w ilości ok. 20.000 litrów rocznie, Zespołu Szkół nr 1 w Łysomicach w ilości ok. 75.000 litrów rocznie, Zespołu Szkół nr 2 w Turznie w ilości ok. 70.000 litrów rocznie w sezonie grzewczym 1010/2011. 2.Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie przedmiot zamówienia, od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2011 r. przy pomocy pompy z autocysterny, w terminie 2 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem lub telefonicznie i potwierdzonego pisemnie, kierowca autocysterny zobowiązany jest dostarczyć kopię świadectwa jakości przywiezionego oleju opałowego oraz dowód legalizacji rejestratora ilości wypompowywanego z cysterny oleju opałowego. 4. Tankowanie może odbywać się jedynie przy pomocy pompy z autocysterny z zalegalizowanym rejestratorem ilości wypompowywanego z cysterny oleju opałowego. 5.Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej +15C. Oznaczenie dostawy według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09135100-5 Olej opałowy zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) Nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru (załącznik Nr 1 do SIWZ); 2) podpisane przez Wykonawcę oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ);3)podpisany przez Wykonawcę wykaz dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ); podpisaną przez Wykonawcę umowę (załącznik Nr 4 do SIWZ), jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zslysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 1 w Łysomicach, ul. Warszawska 5; 87-148 Łysomice (sekretariat szkoły). IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zespolu Szkół nr 1 w Łysomicach, ul. Warszawska 5 (sekretariat szkoły).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Łysomice Otrzymują: Gmina Łysomice Łysomice, dnia 20.10.2010r.
Ogłoszenie o odwołaniu przetargu
Na podstawie $ 21 regulaminu przetargu Wójt Gminy Łysomice odwołuje przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gminnej położonej w miejscowości Wytrębowice tj. dz. o nr ewid. 156/1.
Uzasadnienie
Ze względu błąd w operacie szacunkowym określającym wartość rynkową przedmiotowej nieruchomości oraz wypełniając warunki zawarte w ustawie o gospodarce nieruchomościami (t.j.: tekst jednolity z dnia 19 maja 2010 r. Dz.U. Nr 102, poz. 651 ze zm. Nr 106 poz. 675, Nr 143, poz. 963, Nr 155, poz. 1043) należy postępowanie przetargowe odwołać.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal Otrzymują:
1/ Strona internetowa www.lysomice.pl
2/ Tablica informacyjna UG
3/ a/a OGŁOSZENOE O PRZETARGU Na podstawie oraz art. 38 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 stycznia 1997r (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603) oraz § 8 ust.1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r., w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. nr 207 poz. 2108) w zw. z art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt. 3 ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) i Uchwały nr XLII/247/2010 Rady Gminy Łysomice z dnia 29 lipca 2010 r.
Wójt Gminy Łysomice
ogłasza
Pierwszy publiczny przetarg ustny nieograniczony na sprzedaży nieruchomości położonych w miejscowości Wytrębowice, gmina Łysomice, stanowiące działki:
a) nr ewidencyjnym 156/1 o pow. 0,1000 ha dla której Sąd Rejonowy w Toruniu, prowadzi księgę wieczystą nr TO1T/00038429/8, o cenie wywoławczej 37 500,00 zł netto
b) nr ewidencyjnym 24/5 o pow. 0,1565 ha dla której Sąd Rejonowy w Toruniu, prowadzi księgę wieczystą nr TO1T/00050594/5, o cenie wywoławczej 73 555,00 zł netto
1. Nieruchomość znajduje się na terenie nieobjętym planem przestrzennego zagospodarowania terenu. Zgodnie z ewidencją gruntów Starostwa Powiatowego w Toruniu:
a) działka o nr ewidencyjnym 156/1 o pow. 0,1000 ha stanowi nieużytek (ozn. „N”) z możliwością zabudowy budynkiem mieszkalnym
b) działka o nr ewidencyjnym 24/5 o pow. 0,1565 ha stanowi rolę (ozn RIII a) z możliwością zabudowy budynkiem mieszkalnym
2. Przetarg odbędzie się w dniu 20.10.2010 r. o godz. 900 w sali konferencyjne Urzędu Gminy Łysomice Ul. Warszawska 8 w Łysomicach.
3. Przetarg przeprowadza się na każdą działkę oddzielnie.
4. Ustala się następujące warunki przetargu:
Dz. o nr ewid. 24/5
a) cena wywoławcza – 73 555,00 zł
b) wadium – 8 000,00 zł
Dz. o nr ewid. 156/1
c) cena wywoławcza – 37 500,00 zł
d) wadium – 4 000,00 zł
5. Licytacja odbywa się przez podniesienie ręki osoby biorącej udział w przetargu oraz głośne podanie oferowanej ceny, będącej powiększeniem ceny wywoławczej o kolejne postąpienia.
6. Uczestnicy przetargu zgłaszają kolejne postąpienia w wysokości nie niższej jak 1 000,00 zł z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.
7. O rozstrzygnięciu licytacji decyduje wielkość i kolejność zaoferowanej ceny.
8. Do ustalonej w przetargu ceny stanowiącej cenę netto należy doliczyć należny podatek VAT w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.
9. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny sprzedaży. Wadium ulega przepadkowi w wypadku uchylenia się od zawarcia aktu notarialnego przez uczestnika, który przetarg wygrał.
10. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie niezwłocznie, nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania, unieważnienia lub rozstrzygnięcia przetargu, zwrócone przelewem – w wysokości nominalnej, na wskazane przez nich konto.
11. Umowa sprzedaży nieruchomości, w formie aktu notarialnego, winna być zawarta w terminie dwóch miesięcy od daty przetargu. Z uzasadnionych przyczyn Wójt Gminy Łysomicemoże ten termin przesunąć.
12. Koszty nabycia nieruchomości ponosi nabywający.
13. Nieruchomość sprzedawana jest na podstawie danych z ewidencji gruntów. Okazanie granic sprzedawanej nieruchomości odbyć się może na koszt i wniosek nabywcy.
14. W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne i prawne, po warunkiem iż wpłacą wadium w pieniądzu, w formie przelewu, na konto Urzędu Gminy Łysomice: BS Toruń O/ Łysomice 89 9511 0000 2002 0032 0267 0001 w terminie do dnia 13.10.2010 r. włącznie. Za datę wpłaty wadium uznaje się dzień wpływu środków pieniężnych na wskazane konto Gminy. Na dowodzie wpłaty należy umieścić dopisek wskazujący oznaczenie działki, której wadium dotyczy.
15. Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z regulaminem przetargu zamieszczonym na stronie internetowej urzędu gminy http://www.lysomice.pl/index.php?strona=2675 w zakładce „Przetargi”.
Wójt Gminy Łysomice mgr inż. Piotr Kowal
Gmina Łysomice Łysomice, dnia 07.09.2010 r. 87-148 Łysomice
ul. Warszawska 8
ZP-341-14/10
OGŁOSZENIE O WYBORZE
ALSTAL-DROGI Spółka z o.o. ul. Konopnickiej 20 88-300 Mogilno Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 1.598.876,59 zł brutto. Równoznaczne jest to z tym, że oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 13.09.2010 r.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
1. Tablica informacyjna UG 2. Strona internetowa www.lysomice.pl 3. a/a
ZP-341-02/2010 Turzno, dnia 3 września 2010r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art.93 ust.1, pkt. 1 Ustawy z 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na: „Budowę placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 w Turznie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”.
Uzasadnienie
W dniu 19 sierpnia 2010 r. Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Turznie ogłosił przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 w Turznie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”” (BZP nr. 257368-2010). W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, co zostało unormowane w art. 93 ust.1 , pkt. 1 Prawa zamówień publicznych.
Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Turznie
mgr Irena Zielińska Gmina Łysomice Łysomice, dnia 30.08.2010 r. ZP-341-13/10
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Łysomice mającą siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 8, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy dla przedsięwzięcia: „rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Łysomice, Różankowo, Papowo Toruńskie – Osieki”
wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę:
Service Pumps, Zbigniew Bogusławski
ul. Skłodowskiej 28a/26
85-094 Bydgoszcz
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 1.962.621,62 zł brutto. Równoznaczne jest to z tym, że oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
1.Oferta nr 3 Service Pumps, Zbigniew Bogusławski
ul. Skłodowskiej 28a/26, 85-094 Bydgoszcz
Kwota brutto oferty: 1.962.621,62zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
2.Oferta nr 1 NATRA Tomasz Napiórkowski
ul. Puławska 42a, 02-559 Warszawa
Kwota brutto oferty: 2.237.226,96zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 87,73
3.Oferta nr 2
PEKUM sp. z o.o.
ul. Batorego 44
87-100 Toruń
Kwota brutto oferty: 2.383.994,27zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 82,33
Łączna liczba ofert: 3 Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę
w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 06.09.2010 r. Wójt Gminy Łysomice mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują:
1. Tablica informacyjna UG
2. strona: www.lysomice.pl
3. a/a Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 10
(nazwa i adres Zamawiającego) Łysomice, dnia 25.08.2010 r.
(miejscowość i data)
Znak sprawy: ZP-341-01/2010
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)niniejszym informuję, że w prowadzonym przez: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łysomicach, ul. Warszawska 10 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Budowę zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Ośrodka Zdrowia w Turznie, ul. Osiedlowa 1, Gmina Łysomice w ramach programu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn.: „Program wyrównywania różnic między regionami II” w ramach obszaru B,wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę:
„PKZ”
PRZEDSIĘBIORSTWO KONSERWACJI ZABYTKÓW
87-100 TORUŃ
Ul. POD DĘBOWĄ GÓRĄ 25/27
Fax: 56/623 08 70
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 79 013,64 zł brutto/przedstawiało najkorzystniejszą cenę , w związku z powyższym uzyskało najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
1.Oferta nr. 1 Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe
„WIWRA” W. PILAWA
ul. Niedziałkowskiego 8c
80-299 Gdańsk
Fax.: 58/554 51 46
58/552 55 97
Kwota brutto oferty: 147 200,00 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 53,68 2. Oferta nr. 2 Firma Handlowa „ARTMED”
J. Sienkiewicz, A. Kęsy Spółka Jawna
Ul. Barlickiego 4
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Fax: 44/724 61 80
Kwota brutto oferty: 101 499,10 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 77,85
3. Oferta nr. 3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe
„ELWIND” sp. z o.o.
Ul. Zygmunta Augusta 14
85-082 Bydgoszcz
Tel/fax.: 52/322 11 73; 325 49 85
Kwota brutto oferty: 97 478,00 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 81,06
4. Oferta nr. 5 Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo-Produkcyjne
„PILAWA” Eugeniusz Pilawa
Ul. Tęczowa 1
78-100 Kołobrzeg
Tel/fax.: 94/352 84 35; 351 63 35
Kwota brutto oferty: 182 291,30 zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 43,35
Łączna liczba ofert: 5
Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 02.09.2010 r.
KIEROWNIK
Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Łysomicach lek. med. Aleksandra Kobylińska-Sawicka (podpis Kierownika Zamawiającego
lub osoby przez niego upoważnionej)
Do wiadomości:
1. Tablica ogłoszeń SPZOZ
2. Tablica ogłoszeń UG
3. Strona www.lysomice.pl 4. a/a Łysomice: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 w Turznie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu (Radosna Szkoła). Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 , Turzno, ul. Parkowa 4, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6459842, faks 56 6459842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 w Turznie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu (Radosna Szkoła)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę szkolnego placu zabaw, 2. wykonanie odwodnienia i przygotowanie terenu przeznaczonego pod budowę placu zabaw, 3. budowę, dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw, 4. wykonanie i montaż na konstrukcjach, dostarczonych przez Wykonawcę, tablicy z regulaminem placu zabaw oraz napis o treści -Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu RADOSNA SZKOŁA.W ramach realizacji zadania Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt (w ramach narzutu kosztów ogólnych do kosztorysu ofertowego): 5. wykonać i oddać przedmiot przetargu, zrealizowany zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, 6. zapewnić obsługę geodezyjną robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, 7. utrzymać niezbędne zaplecze techniczne i plac składowy materiałów, 8. doprowadzić odpowiednie media na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych, 9. zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 10. ubezpieczyć plac budowy, 11.utrzymać dojazdy do posesji w trakcie okresu realizacji, 12.uporządkować teren budowy. Wszystkie w / w elementy zamówienia zostaną ujęte w cenie ofertowej. 13. Przekazać dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie placu zabaw.II.3 Część Opisowa 1. Zakres zamówienia:a) opracowanie projektu budowlanego, uwzględniającego odwodnienie terenu oraz przygotowanie gruntu pod budowę placu zabaw (poleca się wykonanie badań geotechnicznych gruntu) - ok. 500m kw. z podziałem na: - nawierzchnia, amortyzująca upadek, na której zostanie zamontowany sprzęt rekreacyjny - ok.240 m kw., - strefa komunikacyjna - ok. 50 m kw. - przygotowanie terenu zielonego - ok. 210 m kw. wraz z wysianiem trawy, b) dostawa urządzeń zabawowych, c) wykonanie robót montażowych urządzeń zabawowych, d) wymagany zestaw sprzętu rekreacyjnego na placu zabaw: - zestaw sprawnościowy duży: o wym. ok. 9m x 6m składający się z wieży z dachem dwuspadowym, wieży sześciokątnej, mostu wiszącego na linach między wieżami, zjeżdżalni, drabiny poziomej, schodków prowadzących na jedną z wież oraz kratownicy do wspinania, - huśtawka podwójna siedziska z oparciami zawieszone na łańcuchach ocynkowanych - 2 sztuki: belka pozioma o długości ok. 3,50 m, - huśtawka wagowa drewniana zabezpieczona impregnatem - 3 sztuki: o długości ok. 3 m, - równoważnia drewniana (zaimpregnowane), składająca się z dwóch ramion (jedno ramię ze schodkami), - urządzenie gimnastyczne drewniane (zaimpregnowane) służące do podciągania, - zestaw gimnastyczny: składający się z 5 różnych elementów do ćwiczeń ruchowych o łącznej długości 6m i szerokość 0,8m, - stalowa ławka z oparciem - 5 sztuk: siedzisko i oparcie drewniane zabezpieczone impregnatem. zdjęcia proponowanych urządzeń znajdują się w załączniku nr 6 i należy traktować je jako przykładowe, poglądowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. e) wykonanie tablicy informacyjnej zawierającej regulamin korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA oraz jej zamontowanie wraz dostawą konstrukcji,f) wykonanie wszystkich niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia - wykonanie stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych, g) wykonanie ogrodzenia - zielona siatka z naciągiem o wys. 1,5 m, oczka siatki o wym. 60 mm x 60 mm, zielone słupki ogrodzeniowe o średnicy 4 cm, furtka zamykana na klucz- 2 sztuki, podmurówka, h) wszelkie koszty uzgodnień i odbioru ponosi wykonawca.2. Nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny winna amortyzować upadek dziecka z wysokości do 1,50 m.3.Urządzenia rekreacyjne konstrukcji drewnianej. 4. Szkolny plac zabaw w strefie do zabaw i ćwiczeń ruchowych powinien być wyłożony nawierzchnią amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 1,50 m, elastyczną Flexi-Step (lub równoważną) do stosowania na zewnątrz (zgodnie z normą bezpieczeństwa PN-EN1177 oraz certyfikat PZH), w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL:2011 - Tieforange, zgodną z Polskimi Normami - wymagane warstwy: Elastyczna nawierzchnia Fleki-Step (lub równoważna)-4,5 cm, Kliniec 0-4 mm - 3cm, Tłuczeń 8 - 16 mm - 15 cm ,Pospółka niesortowalna- 10 cm, Geotkanina, Obrzeże elastyczne na ławie betonowej 5x25x100cm natomiast w strefie komunikacyjnej (pod ścieżki) nawierzchnią syntetyczną typu tartan w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami - wymagane warstwy: Elastyczna nawierzchnia Fleki-Step (lub równoważna)- 3 cm, Kliniec 0-4 mm - 3cm, Tłuczeń 8 - 16 mm - 15 cm, Pospółka niesortowana - 10 cm, Geotkanina -Obrzeże elastyczne na ławie betonowej 5x25x100cm Z uwagi na dużą wilgotność terenu pod plac zabaw należy wykonać drenaż na całej powierzchni rurami PE perforowanymi w otulinie z geowłókniny, obsypany żwirkiem filtracyjnym. Odprowadzenie wykonać rurami PVC śr. 160 mm do kanalizacji deszczowej. 5. Sprzęt rekreacyjny musi posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Plac zabaw musi być zgodny z normami bezpieczeństwa EN-1176 i EN-1177. 6. Wykonawca przedłoży zamawiającemu na zamontowane urządzenia zabawowe certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje odpowiedzialności za wyroby, instrukcje kontroli, obsługi i konserwacji, rysunki oraz oświadczenie o zgodności zamontowania urządzeń zabawowych z instrukcją montażu oraz nadawaniu się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami. Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 36 miesięcy, liczonych od daty odbioru końcowego na całość zamówienia. 8. Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji przetargowej, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszt własny. 9. Przy wykonaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r., tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 43.32.50.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) przed terminem otwarcia ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 robót, których przedmiotem jest budowa, przebudowa lub remont placu zabaw, bądź dostawa urządzeń wyposażenia placu zabaw o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda, poprzez przedstawienie referencji od poprzednich Zamawiających. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1)Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz projektanta w specjalności architektonicznej. 2) Oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Załącznik nr 3);
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.turznoszkola.ovh.org/news.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 w Turznie, ul. Parkowa 4; 87-148 Łysomice. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 2 w Turznie (sekretariat), ul. Parkowa 4; 87-148 Łysomice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Dyrektor Szkoły w Turznie mgr Irena Zielińska LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 227575
Ostatnia aktualizacja: 2012.07.31
Copyright © UG Łysomice
|