Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Jesteś tutaj:
OGŁOSZENIE Łysomice: Wykonanie przebudowy drogi gminnej - ul. Leśna w Papowie Toruńskim - Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z karencją w spłacie rat kapitałowych do 31.10.2011 r.
Numer ogłoszenia: 214171 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy drogi gminnej - ul. Leśna w Papowie Toruńskim - Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z karencją w spłacie rat kapitałowych do 31.10.2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie przebudowy drogi gminnej - ul. Leśna w Papowie Toruńskim - Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat wraz z karencją w spłacie rat kapitałowych do 30.10.2011 roku. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu przebudowy drogi gminnej - ulicy Leśnej w miejscowości Papowo Toruńskie - Osieki. Przebudowa polega na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię asfaltowo - bitumiczną. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, z pozwoleniem na budowę, przedmiarami robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, która zostanie zawarta, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami, 2) roboty przygotowawcze, 3) wykonanie korytowania pod całą nawierzchnią drogi i zjazdów, 4) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, 5) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji od 31,5 do 63 mm, 6) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm, 7) skropienie podbudowy emulsją asfaltową, 8) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych z warstwą wiążącą, 9) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z warstwą ścieralną, 10) wykonanie poboczy utwardzonych z mieszanki kruszywa i pospółki w proporcji 1:1, 11) wykonanie zjazdów oraz oczyszczenie i udrożnienie rowów, 12) ustawienie oznakowania pionowego. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Toruniu; 3) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 4) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę; 5) inne prace - związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym ( zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, itp.) 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 6. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu Długość odcinka drogi do przebudowy: 833,36m Jezdnia o szer. 5,50 m Pobocze utwardzone o szer.1 x 0,85 m Ciąg pieszo - rowerowy o szer. 2,5 m Klasa techniczna - droga klasy L Kategoria ruchu - KR1 Warstwa odsączająca z piasku gr.10cm Podbudowa z kruszywa łamanego twardego stabilizowanego mechanicznie - 20cm Warstwa wiążąca profilowana gr. 6cm z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna profilowana gr. 4cm z betonu asfaltowego Zjazdy do nieruchomości jako umocniona szer. pobocza na trapezowej powierzchni zjazdu o wym. zgodnie z rysunkiem D-4 w wykonaniu z kostki betonowej Wykonanie kanalizacji deszczowej: o śr. 200 mm o długości 240,0 m o śr. 160 mm o długości 40,0 m Wykonanie urządzeń podczyszczających: np. firmy AWAS - separator - szt. 1 odstojnik piasku i błota - szt. 1 wylot do rowu - szt. 1 wykonanie studzienek ściekowych Ø 500 mm betonowe z wpustem żeliwnym- szt 4 wykonanie studzienek ściekowych Ø 425 mm np.: typu Wawin) z włazem żeliwnym - szt 4 studnie rewizyjne Ø 1200 mm gł. Do 2,0 m betonowe z włazem żeliwnym przejazdowym - szt. 2 Rozwiązanie kolizji w zakresie infrastruktury teletechnicznej TP S.A. - zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Wykonanie oznakowania pionowego - szt. 40 Wykonanie oznakowania poziomego - m2 136,4 Wykonanie osłon energochłonnych - m 40,0 Wycinka istniejącego drzewostanu w ilości wg załącznika nr 1 do przedmiarów na roboty drogowe (zał. nr. 6 do SIWZ) 7. Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót. 8. Przedmiotem zamówienia jest również usługa finansowa polegająca na dokonaniu przez Bank wykupu od Wykonawcy wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 66.11.00.00-4, 45.23.24.60-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed terminem składania ofert.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania wiedzy i doświadczenia Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem zamówienia była budowa lub przebudowa drogi o długości nie mniejszej niż 500 mb i o wartości nie mniejszej niż 500.000zł;
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: a)dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego;
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-100 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Wójta
mgr Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy
Do wiadomości:
1/ Strona www.lysomice.pl
2/ Tablica ogłoszeń UG
3/ a/a
Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
Nr sprawy: ZP.341-08/2010 Łysomice, dnia 04.08.2010r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art.93 ust.1, pkt. 1 Ustawy z 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DzU z 2007 r. ,Nr 223, poz. 1655; zmiany DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania na: „Wykonanie przebudowy drogi gminnej - ul. Leśna w Papowie Toruńskim - Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat.”
Uzasadnienie
W dniu 15.07..2010 r. Wójt Gminy Łysomice ogłosił przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: „Wykonanie przebudowy drogi gminnej - ul. Leśna w Papowie Toruńskim - Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat.”
(BZP nr. 187961 - 2010), w wyniku przeprowadzonego postępowania, okazało się, że nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym należy postępowanie unieważnić. Z up Wójta
mgr Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy
Otrzymują:
1/ Strona internetowa www.lysomice.pl
2/ Tablica informacyjna UG
3/ a/a
Gmina Łysomice Łysomice, dnia 04.08.2010 r. ZP-341-03/2010
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759)niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Łysomice mającą siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 8, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy dla przedsięwzięcia:
zadanie I : „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gostkowo i Folsąg”,
zadanie II: „Modernizacja ujęcia wody w Gostkowie – budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Świerczyny” wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 3 złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „METOREX” sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 17a
87-100 Toruń
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 4.751.329,60 zł brutto. Równoznaczne jest to z tym, że oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów
w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:
1.Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „METOREX” sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 17a, 87-100 Toruń
Kwota brutto oferty: 4.751.329,60zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
2.Oferta nr 4
Konsorcjum firm
B&W Usługi Ogólnobudowlane
Bożena Dzidkowska – Lider
ul. Sikorskiego 2C, 83-000 Pruszcz Gdański
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe WOLIMEX – Partner
ul. Tarnowska 33, 34-600 Limanowa
Kwota brutto oferty: 8.417.918,96zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 56,44
3.Oferta nr 2
Hydrobudowa Gdańsk SA
ul. Grunwaldzka 135
80-264 Gdańsk
Kwota brutto oferty: 8.453.386,37zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 56,21
4.Oferta nr 1
Konsorcjum firm
Zakład Robót Inżynieryjno – Melioracyjnych INMEL
Zbigniew Jabłoński - Lider
ul. Wenedów 15, 61-614 Poznań
„KWG” S.A. - Partner
ul. Wojska Polskiego 129, 70-490 Szczecin
Kwota brutto oferty: 16.959.589,23zł
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 28,02
Łączna liczba ofert: 4
Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę
w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 11.08.2010 r. Z up. Wójta
Sekretarz Gminy Łysomice
mgr Bożena Cieplińska
Otrzymują:
1. Tablica informacyjna UG
2. strona: www.lysomice.pl
3. a/a
OGŁOSZENIE
Łysomice: BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W TURZNIE, UL. OSIEDLOWA 1, GMINA ŁYSOMICE W RAMACH PROGRAMU PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PN: PROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI II W RAMACH OBSZARU B
Numer ogłoszenia: 208339 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 10, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 678 44 24, faks 56 678 44 24.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W TURZNIE, UL. OSIEDLOWA 1, GMINA ŁYSOMICE W RAMACH PROGRAMU PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PN: PROGRAM WYRÓWNYWANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI II W RAMACH OBSZARU B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie: a/ podszybia (fundamentu) pod platformę dla niepełnosprawnych b/ podjazdu dla niepełnosprawnych z kostki betonowej - 40 m² Wszystkie roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową(załącznik nr 1 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz kosztorysami ofertowymi. 1.2. Wykonanie nadproży z belek stalowych Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej i w zakresie określonym w kosztorysie ofertowym 1.3. Dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych wraz z zasilaniem elektrycznym. Wszystkie roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową(załącznik nr 1 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz kosztorysami ofertowymi. 1.4.Demontaż istniejących drzwi i montaż drzwi alum. ocieplanych dwuskrzydłowych Wszystkie roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową(załącznik nr 1 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz kosztorysami ofertowymi. 1.5.Balustrady i pochwyty ze stali kwasoodpornej - 20 m Wszystkie roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową(załącznik nr 1 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz kosztorysami ofertowymi. 1.6.Okładziny schodów płytkami gresowymi antypoślizgowymi - 40 m² Wszystkie roboty wykonać zgodnie z dokumentacją projektową(załącznik nr 1 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz kosztorysami ofertowymi. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Dokumentacja techniczna, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót i kosztorys ofertowy W/w dokumenty stanowią integralną część SIWZ Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6: -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 42.41.34.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed terminem składania ofert
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i wielkości zbliżonej do niniejszego zadania, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a. konstrukcyjno-budowlanej, b.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Aleksandra Kobylińska-Sawicka
Kierownik Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
Do wiadomości:
1/ Strona internetowa: www.lysomice.pl
2/ Tablica ogłoszeń Zamawiającego
3/ Tablica ogłoszeń UG Łysomice
4/ a/a
ZP.341-01/2010 Turzno, dnia 02 sierpnia 2010r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art.93 ust.1, pkt. 1 Ustawy z 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia
o unieważnieniu postępowania na: „Budowę placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 w Turznie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”.
Uzasadnienie
W dniu 9 lipca 2010 r. Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Turznie ogłosił przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: „Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół nr 2 w Turznie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła” (BZP nr. 203672-2010). W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, co zostało unormowane w art. 93 ust.1 , pkt. 1 Prawa zamówień publicznych.
Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Turznie
mgr Irena Zielińska
ZP.341-01/2010 Świerczynki, dnia 02 sierpnia 2010r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art.93 ust.1, pkt. 1 Ustawy z 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia
o unieważnieniu postępowania na: „Budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Leona Filcka w Świerczynkach Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”. Uzasadnienie
W dniu 9 lipca 2010 r. Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Leona Filcka w Świerczynkach ogłosił przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. Leona Filcka w Świerczynach Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła” (BZP nr. 203842-2010). W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, co zostało unormowane w art. 93 ust.1 , pkt. 1 Prawa zamówień publicznych.
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Świerczynkach mgr Dorota Suchecka
ZP.341-01/2010 Ostaszewo, dnia 02 sierpnia 2010r.
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania Na podstawie art.93 ust.1, pkt. 1 Ustawy z 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia
o unieważnieniu postępowania na: „Budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Ostaszewie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła”.
Uzasadnienie
W dniu 9 lipca 2010 r. Dyrektor Szkoły Podstawowej w Ostaszewie ogłosił przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej
w Ostaszewie Gmina Łysomice w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła” (BZP nr. 183357-2010). W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty, co zostało unormowane w art. 93 ust.1 , pkt. 1 Prawa zamówień publicznych.
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Ostaszewie mgr Ewa Czarnowska
GMINA ŁYSOMICE
87-148 ŁYSOMICE
UL. WARSZAWSKA 8
Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-013/2010/01
z dnia 29.07.2010 r.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U. z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym „Rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Łysomice, Różankowo, Papowo Toruńskie-Osieki”, do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
Pytanie 1
Czy w świetle zapisów znowelizowanego art. 30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla:
- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002
- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002
Pytanie 2
W myśl art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006 zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.
Odpowiedzi:
Ad. 1. Wyroby budowlane powinny spełniać normy europejskie PN-EN.
Ad. 2. Do Wykonawcy będzie skierowane żądanie dotyczące oświadczeń o wprowadzonych do użytku i obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a
ZAPYTANIE OFERTOWE NA SPRZEDAŻ, DOSTAWĘ I MONTAŻ
PLACU ZABAW W RÓŻANKOWIE
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. W związku z faktem, iż Zleceniodawca przedmiotu zamówienia planuje
przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej złotych równowartości
kwoty 14.000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 Ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223
poz. 1655), zatem zapytanie ofertowe ma jedynie charakter sondażu rynkowego.
2. Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zleceniodawca nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę części
zamówienia podwykonawcom.
II. ZLECENIODAWCA
Gmina Łysomice
ul. Warszawska 8
87-148 Łysomice
NIP: 8792593527
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż placu zabaw
(załącznik nr 1).
2. Plac zabaw będzie zamontowany w miejscowości Różankowo – gmina Łysomice.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zleceniodawca planuje podpisanie umowy najpóźniej do dnia 20 sierpnia 2010 r.
i jest zainteresowany jak najszybszym terminem realizacji przedmiotu
zamówienia.
V. ZŁOŻONA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ
1. Nazwę i adres oferenta.
2. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto oraz brutto(netto +
podatek VAT).
3. Oferta powinna zawierać opis i cenę nawiązującą do parametrów
wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym.
4. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności
oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego
przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy.
5. Wskazane jest aby oferta zawierała również inne dodatkowe informacje
(warunki płatności, maksymalny czas realizacji, możliwe do uzyskania upusty).
6 Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym oferenta lub opatrzona
pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana
przez oferenta.
7. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub odebrana
osobiście przez kupującego.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
sekretariacie Urzędu Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice,
drogą pocztową na powyższy adres, bądź faksem 56 678 35 05.
VII. OCENA OFERT I SPOSÓB ZAPŁATY
1. W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Wykonawcę Zamawiający
dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów
oceny ofert:
2. Zamawiający zapłaci przelewem, w terminie 14 dni od chwili dostarczenia towaru i wystawienia faktury.
Załącznik nr 1
Belki do w/w elementów drewniane.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
GMINA ŁYSOMICE
87-148 ŁYSOMICE
UL. WARSZAWSKA 8
Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-08/2010/01
z dnia 27.07.2010 r.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym „Wykonania przebudowy drogi gminnej- ul. Leśna w Papowie Toruńskim- Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat” , do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
I Pytania od uczestnika przetargu :
W związku z zamiarem przygotowania oferty na sfinansowanie przebudowy drogi gminnej- ul. Leśna w Papowie Toruńskim-Osieki prosimy o udostępnienie poniższych dokumentów i informacji:
Rok 2010 –plany 1. Ostania zmiana budżetu wraz z opinią RIO,
2. Kwotę dochodów własnych z podziałem na:
a. dochody własne,
b. subwencje,
c. dotacje na zadania bieżące,
d. dotacje na inwestycje,
3. Dochody ze sprzedaży aktywów,
4. Wpływy z prywatyzacji majątku,
5. Wydatki ogółem,
6. Wydatki inwestycyjne,
7. Spłata rat odsetkowych,
8. Płatności (potencjalne) z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji,
9. Pożyczki z budżetu JST- saldo,
10. Spłata rat kapitałowych,
11. Zaciągnięcie nowych kredytów,
12. Nowe finansowanie pomostowe krótko- i długoterminowe,
13. Stan kredytów krótko- i długoterminowych,
14. Zobowiązania odroczone- także wykup wierzytelności, faktoring itp.
II. Proszę również o informację:
1) Na temat posiadanych zobowiązań z tytułu kredytów, pożyczek w bankach i innych
instytucjach, z podaniem kwot i terminów spłaty.
Odpowiedzi:
Ad. 1 Zarządzenie nr.0151/27/2010 w załączeniu. RIO nie wydaje opinii do zmian w
Budżecie
Ad. 2 Informacje znajdują się w załączniku nr. 1 do budżetu, oraz w zarządzeniu nr
0151/27/2010, oraz w sprawozdaniu Rb- NDS za II kw. 2010 ( w załączeniu).
Ad. 3, 4, 5, 6 Informacje są zawarte w załączniku nr 2 do budżetu, oraz w zarządzeniu .
nr 0151/27/2010 i w sprawozdaniu Rb-NDS za II kwartał 2010 r ( w załączeniu).
Ad. 7 Nie ma zmian, jest w załączniku nr. 2 do budżetu.
Ad. 8 Nie ma
Ad. 9 Pożyczka z budżetu JST – 100 272,00 zł , informacja znajduje się w sprawozdaniu
Rb-NDS załączonym do SIWZ
Ad. 10, 11. Zgodnie z uchwałą nr XXXVIII/233/2010 z dnia 29.03.2010 r. – załączona do
SIWZ.
Ad. 12 Zgodnie z uchwałą nr XXXVIII/233/2010 z dnia 29.03.2010 r. – załączona do
SIWZ.
Ad 13 W sprawozdaniu Rb-Z za II kwartał (w załączeniu)
Ad. 14 W sprawozdaniu Rb-Z za II kwartał (w załączeniu) + informacje o kredytach i
Pożyczkach (w załączeniu)
Ad II. 1) W informacji o kredytach i pożyczkach (w załączeniu)
Z up. Wójta
mgr inż. Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a
GMINA ŁYSOMICE
87-148 ŁYSOMICE
UL. WARSZAWSKA 8
Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-08/2010/02
z dnia 27.07.2010 r.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym „Wykonania przebudowy drogi gminnej- ul. Leśna w Papowie Toruńskim- Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat”, do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
I Pytania od uczestnika przetargu :
Pyt.1:
W związku z ogłoszeniem przetargu : Wykonanie przebudowy drogi gminnej- ul. Leśna w Papowie Toruńskim-Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat, w celu dokonania analizy zdolności gminy do spłaty wierzytelności, zwracamy się z prośbą o przesłanie lub zamieszczenie na stronach internetowych gminy następujących dokumentów i informacji:
1. Sprawozdania: Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S za II kwartał 2010 roku.
Odpowiedzi:
Ad. 1 W/w sprawozdania w załączniku nr.ZP-341-08-2010-02
Z up. Wójta
mgr inż. Bożena Cieplińska
Sekretarz Gminy
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/aGMINA ŁYSOMICE Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-08/2010/03
z dnia 27.07.2010 r.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778) zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym „Wykonania przebudowy drogi gminnej- ul. Leśna w Papowie Toruńskim- Osieki (I etap) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat” , do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
I Pytania od uczestnika przetargu :
W związku z zamiarem przygotowania oferty na sfinansowanie przebudowy drogi gminnej- ul. Leśna w Papowie Toruńskim- Osieki zwracamy się z pytaniem, czy akceptowalnym będzie podpisanie zamiast umowy trójstronnej dwóch odrębnych umów, tj. umowy między Bankiem a Gminą oraz między Wykonawcą a Gminą. Do oferty załączony byłby wtedy wzór umowy z Bankiem zamiast umowy trójstronnej.
Umowa między Bankiem a Gminą określona byłaby jako umowa w sprawie spłaty wykupionych przez Bank wierzytelności, których Dłużnikiem z tytułu umowy o wykonanie zadania pn. : „Wykonanie przebudowy drogi gminnej- ul. Leśna w Papowie Toruńskim-Osieki (etap I) wraz z sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez gminę przez okres 10 lat” jest Gmina Łysomice.
Sprecyzowane byłaby w niej m.in.:
-z jakim Wykonawcą Gmina zawarła umowę, której przedmiotem jest wykonanie ww. zadania,
- oświadczenie Banku o zawarciu z Wykonawcą Umowy wykupu wierzytelności w sprawie wykupu wierzytelności powstałych w wyniku wykonania zawartej przez Wykonawcę i Gminę Umowy o zamówienie publiczne.
Odpowiedzi: Ad. 1 Zgodnie z SIWZ - ma być umowa trójstronna
Z up. Wójta
mgr inż. Bożena Cieplińska Sekretarz Gminy Do wiadomości: 1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a OGŁOSZENIE
Łysomice: ROZBUDOWĘ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: ŁYSOMICE, RÓŻANKOWO, PAPOWO TORUŃSKIE - OSIEKI Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23. Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWĘ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: ŁYSOMICE, RÓŻANKOWO, PAPOWO TORUŃSKIE - OSIEKI. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zadanie I Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Papowo Toruńskie - Osieki (w ulicach: Leśnej, Jodłowej, Świerkowej A) Kanalizacja tłoczna - rurociąg PE Ø 90 mm- 932,0 m - rurociąg PE PN10 Ø 63 mm - przyłącze - 290,0 m B) Kanalizacja grawitacyjna - rurociąg PCV Ø 200 mm - 445,0 m C) Inne obiekty - przepompownie indywidualne - 22 szt. - zasilanie przepompowni indywidualnych zalicznikowo + złącze - 22 szt. - zespoły przyłączeniowe 90/63 mm - 22 szt. - zasuwy - 22 szt. - studzienki kanalizacyjne systemowe z tworzywa z pokrywą żeliwną - 17 szt - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1000 mm gł .2,5 m - 1 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1200 mm gł . 3 m - 2 szt 2. Zadanie II Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łysomice ( w ulicach: Łąkowa, Polna, Wiązowa, Modrzewiowa, Skowronkowa) A) Kanalizacja tłoczna - rurociąg PE Ø 160 mm- 380,0 m - rurociąg PE Ø 90 mm- 1940,0 m - rurociąg PE Ø 63 mm - przyłącza- 1320,0 m - ilość przyłączy tłocznych- 40 szt. B) Kanalizacja grawitacyjna - rurociąg PCV Ø 160 mm - przyłącza - 180,0 m C) Inne obiekty - przepompownie indywidualne- szt. 40 - zasilanie przepompowni indywidualnych zalicznikowo + złącze - szt. 40 3.Zadanie III Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków miejscowości Różankowo A) Kanalizacja tłoczna - rurociąg PE Ø 90 mm - 45,0 m B) Kanalizacja grawitacyjna - rurociąg PCV Ø 200 mm - 595,0 m - rurociąg PCV Ø 160 mm - 110,0 m C) Inne obiekty - przepompownia sieciowa wg projektu - 1 kpl. - zasilanie przepompowni sieciowej + złącze - 1 kpl. - studzienki kanalizacyjne systemowe z tworzywa z pokrywą żeliwną - 14 szt - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1000 mm gł .1,5 m - 10 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1200 mm gł . 3 m - 5 szt roboty towarzyszące -niezbędne pomiary geodezyjne powykonawcze ,sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wprowadzeniem do ewidencji państwowego zasobu geodezyjnego. -naprawa uszkodzonych urządzeń wjazdów do posesji ,odszkodowania za zniszczone uprawy itp. -przygotowanie niezbędnych dokumentów / projektów / celem uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz koniecznymi opłatami oraz inne niezbędne opłaty -naprawa uszkodzonych odcinków dróg -wykonanie systemu monitoringu GPRS przepompowni sieciowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym z/s w Gostkowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. - Oferent udzieli minimum 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. - Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji przetargowej, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszt własny. - Przy wykonaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r., tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.31.00.00-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiającywymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed złożeniem ofert. III.2) ZALICZKI · Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie referencji od poprzednich zamawiających. · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. ołączonych do oferty. · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone · wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami · oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień · opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia · aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. · III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul Warszwska 8 pok. nr. 1 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszerów Wiejskich na lata 2007 -2013 Działanie 321 (podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Z up. Wójta mgr Bożena Cieplińska Sekretarz Gminy
Otrzymują: ZałącznikiGmina Łysomice
87-148 Łysomice
ul. Warszawska 8
Łysomice, dnia 16.07.2010 r.
OGŁOSZENIE O WYBORZE Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Łysomice mającą siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 8, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Zaprojektowanie
Zakład Drogowo – Budowlany S.C.
K. Wilczyński & M. Wilczyński
87-162 Lubicz Tel./Fax: 56/645 90 40
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 1.949.880,25 zł brutto przedstawiało najkorzystniejszą cenę , w związku z powyższym uzyskało najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty: 1.Oferta nr. 1 Zakład Drogowo – Budowlany S.C. K. Wilczyński & M. Wilczyński 87-162 Lubicz Tel./Fax: 56/645 90 40 Kwota brutto oferty: 1.949.880,25 zł Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00 Łączna liczba ofert: 1 Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę
Wójt Gminy Łysomice mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują: 1. Tablica informacyjna UG 2. strona: www.lysomice.pl 3. a/a autor: Hubert Czubkowski, data: 16.07.2010 LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 227580
Ostatnia aktualizacja: 2012.07.31
Copyright © UG Łysomice
|