Urząd Gminy Łysomice

Strona główna Struktura serwisu Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny: Jacentego, Elwiry, Jacka

Treść

Jesteś tutaj: 

 OGŁOSZENIE

Łysomice: ZADANIE I Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gostkowo i Folsąg w Gminie Łysomice. ZADANIE II Modernizacja ujęcia wody w Gostkowie - budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Świerczyny w Gminie Łysomice.
Numer ogłoszenia: 195448 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE I Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gostkowo i Folsąg w Gminie Łysomice. ZADANIE II Modernizacja ujęcia wody w Gostkowie - budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Świerczyny w Gminie Łysomice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Gostkowo i Folsąg, Gmina Łysomice. ZADANIE II Modernizacja ujęcia wody w Gostkowie - budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Świerczyny, Gmina Łysomice. Opis przedmiotu zamówienia - zadanie I: 1.Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gostkowo A) Kanalizacja tłoczna - rurociąg PCV Ø 160 mm - 2627,0 m - rurociąg PCV Ø 110 mm - 1856,0 m - rurociąg PCV Ø 90 mm- 600,0 m - rurociąg PE Ø 63 mm- 2950,0 m - rurociąg PE Ø 63 mm - przyłącza - 2851,0 m - ilość przyłączy tłocznych - 78 szt. B) Kanalizacja grawitacyjna - rurociąg PCV Ø 200 mm - 1569,0 m - rurociąg PCV Ø 200 mm - przyłącza - 332,0 m - rurociąg PCV Ø 160 mm - przyłącza - 798,0 m - ilość przyłączy grawitacyjnych - 46 szt. C) Inne obiekty - przepompownie indywidualne - 78 szt. - przepompownia sieciowa + zasilanie energetyczne + monitoring - 1 szt. - zasilanie przepompowni indywidualnych zalicznikowo + złącze - 78 szt. 2.Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Folsąg A) Kanalizacja tłoczna - rurociąg PCV Ø 110 mm- 1702,0 m - rurociąg PE Ø 63 mm- 1056,0 m - rurociąg PE Ø 63 mm - przyłącza - 1129,0 m - ilość przyłączy tłocznych- 15 szt. B) Kanalizacja grawitacyjna - rurociąg PCV Ø 200 mm - 391,0 m - rurociąg PCV Ø 200 mm - przyłącza - 120,0 m - ilość przyłączy grawitacyjnych - 5 szt. C) Inne obiekty - przepompownie indywidualne- szt. 15 - przepompownia sieciowa + zasilanie energetyczne + monitoring- szt. 1 - zasilanie przepompowni indywidualnych zalicznikowo + złącze - szt. 15 roboty towarzyszące -niezbędne pomiary geodezyjne powykonawcze ,sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wprowadzeniem do ewidencji państwowego zasobu geodezyjnego. -naprawa uszkodzonych urządzeń wjazdów do posesji ,odszkodowania za zniszczone uprawy itp. - przygotowanie niezbędnych dokumentów / projektów / celem uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz koniecznymi opłatami oraz inne niezbędne opłaty - naprawa uszkodzonych odcinków dróg - wykonanie systemu monitoringu GPRS przepompowni sieciowych w Gminnym Zakładzie Komunalnym z/s w Gostkowie Opis przedmiotu zamówienia - zadanie II: Modernizacja ujęcia wody w Gostkowie - budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Świerczyny w gminie Łysomice na działkach 336, 335, 315, 310/1, 299/14, 299/29, 299/32, 291/2 i 291/1. Zakres robót: - budowa budynku stacji wodociągowej (20,0 x 8,0 m) łącznie z wyposażeniem technologicznym oraz branżowym zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót budowlanych, - wykonanie obudowy studni głębinowych łącznie z wyposażeniem technologicznym odwiertów (studnie są odwiercone) Nr 1 i 2, - budowa zbiornika retencyjnego wody o poj. roboczej V=150 m3 (naziemny), - osadnik wodorotlenku żelaza (zb. wód popłucznych), - zasilanie energetyczne stacji wodociągowej oraz ujęć wody, - sieć wod-kan na terenie stacji wodociągowej, - budowa przyłączy wodociągowych od studni 1 i 2 do stacji, - budowa sieci wodociągowej od stacji wodociągowych z wpięciem do istniejącej sieci wodociągu gminnego PE DN 200 mm (w Różankowie), - wykonanie ogrodzenia terenu stacji i ujęć wody, - wykonanie drogi dojazdowej do stacji wodociągowej i na terenie stacji. W ramach realizacji zadania Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt (w ramach narzutu kosztów ogólnych do kosztorysu ofertowego): - przygotować teren pod budowę, - zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, - zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, - dokonać rozruchu technologicznego SUW, - dokonać szkolenia obsługi stacji uzdatniania wody, - przedstawić pozytywne wyniki badania wody, - dokonać odbioru urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego, - uporządkować teren budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. - Oferent udzieli minimum 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. - Wszelkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu (mimo braku ich w dokumentacji przetargowej, a wynikające z przepisów Prawa Budowlanego, Polskich Norm lub norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, sztuki budowlanej), nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane przez oferenta na koszt własny. - Przy wykonaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r., tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.31.00.00-3, 45.00.00.00-7, 45.23.24.30-5, 45.24.72.70-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych) przed terminem składania ofert
 

III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Atualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia poprzez przedstawienie referencji od poprzednich Zamawiających. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
 

·           III.3.3) Potencjał techniczny
 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.
 

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
 

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden miion złotych).
 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·                  wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·           III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego W Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego Na Lata 2007-2013. Oś priorytetowa nr 2 (zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska), Działanie nr 2.1 (rozwój infrastruktury wodno ściekowej ) Kategoria interwencji wiodącej nr 45 (gospodarka i zaopatrzenie w wodę pitną).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 
                                                   Wójt Gminy Łysomice
                                                     mgr inż. Piotr Kowal
 

Otrzymują:
1/ tablica ogłoszeń UG
2/ strona: www.lysomice.pl
3/ a/a

Gmina Łysomice

87-148 Łysomice

ul. Warszawska 8

                                                               Łysomice, dnia 25.06.2010 r.

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez: Gminę Łysomice

mającą siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 8 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:  BUDOWĘ KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 (boisko piłkarskie , oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) W GOSTKOWIE, GMINA ŁYSOMICE . wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr  2 złożoną przez Wykonawcę:

RIRMA KASZUB

DARIUSZ KASZUBA

83-307 Kiełpino-Leszno

Ul. Rzemieślnicza 3

Fax: 58/685 41 04

58/685 41 03

 

Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 1.195.599,99 zł brutto przedstawiało najkorzystniejszą cenę , w związku z powyższym uzyskało najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

 

Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00

                                                                                                                 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:

1.Oferta nr. 1

    „PANORAMA II” sp. z o.o.

    Ul. Słoneczna 73

    81-605 Gdynia

    Fax.: 58/621 81 91; 669 47 21

Kwota brutto oferty: 1.337.572,78 zł

    Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 89,39                                                                                                                  

2. Oferta nr. 3

    RACKO – SŁAWOMIR RACKO

    Ul. Paprotna 8

    51-117 Wrocław

    Fax: 71/352 73  62

    Kwota brutto oferty:1.467.036,61 zł

Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 81,50

3. Oferta nr. 4

    Konsorcjum:

    „EVERSPORT” sp. z o.o.

    Ul. Arkuszowa 39

     01-934 Warszawa

     Tel/fax.: 22/329 25 40 ÷45

     Lider konsorcjum

     i

    „STAWBUD”

      KRZYSZTOF  STAWSKI

    87-162 Lubicz

    Jedwabno 91

    Kwota brutto oferty: 1.237.566,71 zł

    Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 96,61

 Łączna liczba ofert: 4

           Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 02.07.2010 r.

 

                                                            Wójt Gminy Łysomice

                                                            mgr inż. Piotr Kowal

                                                                         

 

Otrzymują:

1.      Tablica informacyjna UG

2.      strona: www.lysomice.pl

3.      a/a

data: 25.06.2010

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
ul. Warszwska 8

                                                                Łysomice, dnia 21.06.2010 r.

 


OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez: Gminę Łysomice

mającą siedzibę w Łysomicach, ul. Warszawska 8 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „UDZIELENIE I OBSŁUGĘ KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ŁYSOMICE” wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez

ING BANK ŚLĄSKI S.A.


ul. Sokołowska 34
40-086 Katowice


Oddział Korporacyjny Bydgoszcz


ul. Śniadeckich 23


85-011 Bydgoszcz


Fax: 52/366 72 40

Oferta ww. Banku została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach nie podlegających odrzuceniu – 746 674,25 zł brutto przedstawiała najkorzystniejszą cenę , w związku z powyższym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena: 100,00

                                                          


Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:

1.Oferta nr. 1

   BANK SPÓŁDZIELCZY W TORUNIU

   ul. Lelewela 33

   87-100 Toruń

   Tel/ fax.: 56/639 95 10

Kwota brutto oferty: 810 988,39 zł

Liczba otrzymanych punktów na podstawie kryterium najniższa cena 92,07                                                                                                                 

 W sumie wpłynęły 2 oferty.

Zamawiający zawiadamia również, iż, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku nie złożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie do 28.06.2010 r.

 

                                                  Wójt Gminy Łysomice

                                                    mgr inż. Piotr Kowal

                                                                        

 

Otrzymują:

1. Strona internetowa www.lysomice.pl

2. Tablica informacyjna UG

3. a/a

data: 21.06.2010

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8

                                                        Strony Postępowania Przetargowego

ZP-341-09/2010/05

 

 
                                                                                        z dnia 18.06.2010 r.
 
 
            Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778)   zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie : 
 
1.      Czy podane w punkcie 6 części III SIWZ spłaty dotyczą kapitału, odsetek czy pełnej wielkości rat kapitałowo odsetkowej? Są to kwoty roczne czy kwartalne?
   
2.       Czy gmina przewiduje możliwość zmian wysokości spłat w poszczególnych latach przedstawionych w części III SIWZ punkt 6 (przy obecnej wielkości stawki WIBOR 1M nie jest możliwe uzyskanie tak niskiej wartości spłat kapitałowo odsetkowych)
 
3.      Czy przez okres karencji w spłacie od dnia 31.III.2011 Inwestor rozumie karencją spłat kapitału i odsetek, a po terminie karencji spłaci zaległe odsetki od momentu finansowania wierzytelności (maksymalnie 30 dni od daty jej akceptacji) biorąc pod uwagę faktury częściowe, od dnia ich spłaty czyli 31.03.2011? Czy spłata zaległych odsetek będzie jednorazowa czy rozłożona równomiernie na poszczególne lata finansowania? 
 
Odpowiedzi:
Ad. 1 Są to kwoty kapitałów przypadające na spłaty w danym roku (kwota roczna)
 
Ad. 2 Nie przewiduje się zmian dotyczących spłat rat kapitałowych
 
Ad. 3 Odsetki będą płatne miesięcznie na koniec każdego miesiąca od momentu wykupu
          wierzytelności
 
                                                      Wójt Gminy Łysomice
                                                        mgr inż. Piotr Kowal
 
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika    
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8

                                                        Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-09/2010/04
 
                                                                                        z dnia 17.06.2010 r.
 
 
            Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778)   zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie : 
 
 
1.      Czy w przypadku zakładanego okresu karencji w spłacie odsetek od 31.03.2011 r. spłata naliczonych odsetek od momentu wierzytelności do końca okresu karencji nastąpi jednorazowo w następnym miesiącu po okresie karencji, czy ma być rozłożona na raty – w jakiej wysokości i przez jaki okres? Czy gmina może wziąć pod uwagę wariant, aby odsetki były płatne miesięcznie, już od momentu wykupu wierzytelności?
   
2.       Czy w przypadku kwoty kapitału, która przypadnie do spłaty na w latach 2018-2019 (różnica pomiędzy założonymi ratami kapitałowymi „Części III i istotnych postanowień umowy w zakresie dotyczącym usługi wykupu wierzytelności, które zostaną uwzględnione przy zawarciu umowy trójstronnej” spłacanych w latach 2011-2017 na łączną kwotę 1.079.000.00 PLN, a kwotą pozostałej wartości inwestycji zaoferowanej przez wykonawcę w postępowaniu przetargowym wyliczonej na podstawie kosztorysów ofertowych), całość tej będzie rozłożona na osiem równych rat kwartalnych? 
 
Odpowiedzi:
Ad. 1 Odsetki będą płatne miesięcznie na koniec każdego miesiąca od momentu wykupu                                         
          wierzytelności
 
Ad. 2 Kwotakapitału przypadającego na lata 2018 – 2019 będąca różnicą pomiędzy
          wartością inwestycji zaoferowanej przez wykonawcę w postępowaniu przetargowym a
         ratami spłacanymi w latach 2011 – 2017 rozłożona będzie na 7 równych rat
        kwartalnych (4 w 2018 r. oraz 3 w 2019r.)

                                                                   Wójt Gminy Łysomice
                                                                    mgr inż. Piotr Kowal
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika    
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8             
                                                        Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-12/2010/01                                                              
 
                                                                                        z dnia 10.06.2010 r.
 
 
            Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778)   zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Budowy kompleksu boisk sportowych w ramach programu moje boisko-ORLIK 2012 (boisko piłkarskie oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Gostkowie, Gmina Łysomice do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
 
 Proszę o odpowiedź na pytanie:
 
1.      Zamawiający w dokumentacji projektowej w rozwiązaniu technicznym boisk podaje „sztuczna trawa, wariant II (wysokość włókna min. 60 mm na podkładzie z maty elastycznej…)” natomiast w SIWZ podane jest „wysokość włókna min. 60 mm”
Zgodnie z wytycznymi dla Programu Moje Boisko Orlik 2012 są dwa warianty, wśród których Zamawiający może wybrać. Tj. :
 
Wariant I Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
1.      Typ włókna : monofil
2.      Skład chemiczny włókna, polietylen
3.      Ciężar włókna min. 11.000 Dtex,
4.      Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
 
lub
 
Wariant II Wysokość włókna min. 40mm na podkładzie z maty elastycznej jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport)
5.      Typ włókna : monofil
6.      Skład chemiczny włókna, polietylen
7.      Ciężar włókna min. 11.000 Dtex,
8.      Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
 
Proszę o konkretne wskazanie, który z wariantów określanych dla Programu Moje Boisko Orlik 2012 jest obowiązujący.
 
2.      Zamawiający w SIWZ podaje technologie wykonania nawierzchni poliuretanowej jako EPDM o grubości warstw 10+10. Zgodnie z wytycznymi dla Programu Moje Boisko Orlik 2012 w technologii wybranej przez Zamawiającego grubość warstw powinna wynosić 7+7. Proszę o podanie czy grubość ma być zgodna z typową SIWZ, czy Zamawiający ma zgodę na odstępstwo od typowego projektu i należy zastosować grubość 10+10.
 
 
Odpowiedzi:
Ad. 1 Obowiązujacy jest wariant I
Ad. 2 Należy zostosowć zgodnie z projektem i SIWZ grubość warstw 10 + 10

                                                                       Wójt Gminy Łysomice
                                                                        mgr inż. Piotr Kowal
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika    
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a

 

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
                                                   Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-10/2010/01
 
                                                                                        z dnia 08.06.2010 r.
 
            Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778)   zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łysomice do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie:
 
 Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie – Oddział w Toruniu w związku z zamiarem przystąpienia do przetargu, prosi o:
 
  1. Sprecyzowanie zapisów rozdziału 2. punktu 3.1 brzmiących: „Zamawiający nie zapłaci prowizji ani żadnych innych kosztów w przypadku restrukturyzacji długo w przyszłości”. Co zamawiający rozumie pod pojęciem „restrukturyzacji długu”? Czy poprzez restrukturyzację długu Zamawiający rozumie m.in. zmianę w drodze aneksu terminu i wysokości spłaty kredytu? Czy zamawiający potwierdza, że w przypadku niespłacenia kredytu lub jego części w tym odsetek w umówionych terminach, Bank może obciążyć kredytobiorcę kosztami związanymi z nieprawidłową obsługą kredytu w tym odsetki z tytułu zobowiązań przeterminowanych, kosztami związanymi z wysyłką zawiadomień o niespłacenie raty kredytu i/lub odsetek w umownym terminie oraz kosztami ewentualnej egzekucji niespłaconego kredytu.    
  2. Wyjaśnienie czy zamawiający zgadza się jako zabezpieczenie spłaty kredytu wystawić weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 prawa bankowego? Oświadczenie to nie jest stricte zabezpieczeniem lecz stosowanym powszechnie przez banki instrumentem prawnym ułatwiającym dochodzenie roszczeń.
  3. Dokładne sprecyzowanie do celów ofertowych – terminów i kwot uruchomienia poszczególnych transz kredytu.
  4. Sprecyzowanie terminów spłaty rat kapitałowo – odsetkowych w przypadku gdy termin spłaty wypada w dniu wolnym od pracy. Czy w takiej sytuacji spłata kredytu nastąpi w pierwszym dniu roboczym po ustalonym terminie spłaty czy też w ostatnim dniu roboczym przed terminem spłaty raty kapitału i odsetek ?
  5. Czy Zamawiający zgadza się na ustalenie terminu spłaty kwartalnych rat kapitałowych na dzień spłaty odsetek tj. na 10-tego dnia miesiąca następującego po każdym kwartale kalendarzowym?
Jednocześnie Bank prosi o udostępnienie:
  1. Wykazu instytucji, w których gmina korzysta z kredytów i/lub pożyczek z podaniem nazwy, aktualnego zadłużenia, miesięcznego obciążenia oraz ostatecznym terminem spłaty.
  2. Informację o zobowiązaniach gminy wg tytułów dłużnych oraz udzielonych poręczeniach i gwarancjach.
  3. Opinię RIO o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu
  4. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za2009 rok.
Odpowiedzi:
Ad. 1 Poprzez restrukturyzacją długu Zamawiający rozumie zmianę w drodze aneksu 
         terminu i wysokości spłaty kredytu.
         Pozostałe poruszone wątpliwości do uzgodnienia przed podpisaniem umowy.
Ad. 2 Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
Ad. 3 Dla celów ofertowych Zamawiający podaje poniżej terminy rozpoczęcia
          uruchamiania poszczególnych transz kredytu:
           a/ 24.06.2010 r. –     100 000, 00 zł
           b/ 30.06 .2010 r. – 1 200 000, 00 zł
           c/ 30.09.2010 r. – 1 125 544,00 zł
Ad. 4 Spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po ustalonym terminie
Ad. 5 Tak, pod warunkiem naliczania odsetek na koniec miesiąca
Ad. 6 W załączeniu
Ad. 7 Sprawozdanie Rb-Z znajduje się w załącznikach (nr. 18) do SIWZ na stronie
          www.lysomice.pl/BIP/przetargi
Ad. 8 Gmina dostarczy przed podpisaniem umowy
Ad. 9 Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu za 2009 r. znajduje się w  
          załącznikach (nr. 20) do SIWZ na stronie: www.lysomice.pl/BIP/przetargi
 
                                                            Wójt Gminy Łysomice
                                                             mgr inż. Piotr Kowal

Do wiadomości:

1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika    
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a

 

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8 
                                                               
                                                  Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-10/2010/02                                                              
 
                                                                                        z dnia 09.06.2010 r.
  
            Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058,
poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778)   zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Łysomice do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie:
 
 
 Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie – Oddział w Toruniu związku z zamiarem przystąpienia do przetargu organizowanego przez Gminę, zwraca się z uprzejmą prośbą o udzielenie wyjaśnień:
 
  1. Ze sprawozdania Rb-NDS za okres od początku roku do 31.03.2010 r. wynika, iż planuje się spłatę kredytów i pożyczek w wysokości 2.689.390,00 zł. Czy w tej kwocie planuje się spłatę zobowiązań powstałych w związku z realizacją zadań z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust.3 ustawy o finansach publicznych. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwot w podziale na kwotę przypadającą do spłaty rat kredytów i pożyczek w roku budżetowym zgodnie z art. 169 ust. 1 ustawy, oraz kwotę kredytów i pożyczek zaciągniętych w związku z umową zawartą z podmiotem dysponującym środkami, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o finansach publicznych.       
  2. Prosimy również o podanie informacji analogicznie jak wyżej z wykonania budżetu na 31.03.2010 r.
  3. W prognozie kwoty długo załączonej do uchwały na XXXV/213/2009 wynika, iż w 2010 roku planuje się spłatę rat kapitałowych w kwocie 1.256.390,00 zł. Kwota spłaty jest rozbieżna ze sprawozdaniem za I kwartał, jeżeli prognoza kwoty długa spłat na 2010 rok i lata następne uległa zmianie to prosimy o jej udostępnienie.
 
Odpowiedzi:
Ad. 1 Wszystkie dane znajdują się w załącznikach do SIWZ (strona
           www.lysomice.pl/BIP/przetargi)
          Zarówno w roku 2009 i 2010 nie planowano zaciągnąć kredytów; pożyczek w
          związku z realizacją zadań z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 3
           ustawy o finansach publicznych  
Ad. 2 Informacja znajduje się w zał. nr. 12 do SIWZ (formularz Rb-28S z I kw. 2010 r.)
          (strona: www.lysomice.pl/BIP/przetargi)
Ad. 3  Jest udostępniona w zał. nr. 22 (uchwała zmieniająca budżet) do SIWZ i znajduje
           się na stronie www.lysomice.pl/BIP/przetargi
 

                                                                    Wójt Gminy Łysomice
                                                                     mgr inż. Piotr Kowal
 
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika    
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a

Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8                

                                         Strony Postępowania Przetargowego
ZP-341-09/2010/03                                                              
 
                                                                                        z dnia 08.06.2010 r.
 
            Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655, zmiany Dz.U z 2008r nr 171, poz.1058, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420, Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706, Nr 223, poz. 1778)   zawiadamiam, że w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dotyczącym Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji do Zamawiającego zostały wniesione następujące zapytania z prośbą o wyjaśnienie :
 
W związku z ogłoszonym przetargiem: Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem karencji, nr ogłoszenia : 138046 – 2010, zwracam się z prośbą o wyjaśnienie następujących kwestii:
1.      Prosimy o wskazanie dat określających terminy spłat nabywanych wierzytelności.
2.      Czy okres kwartalny, dotyczący spłaty wykupionej wierzytelności, będzie liczony od miesiąca, w którym jest uruchamiana wierzytelność czy jako kwartał kalendarzowy?
3.      Czy pobierane odsetki będą wyliczane na podstawie stawki Wibor 1M z dnia uruchomienia do dnia ich płatności?
4.      Czy stawka Wibor 1M będzie na bieżąco aktualizowana.
 
Odpowiedzi:
Ad. 1 Terminy spłat rat kapitałowych następować będą kwartalnie na koniec każdego kwartału kalendarzowego.
Ad. 2 Terminy spłat rat kapitałowych następować będą kwartalnie na koniec każdego kwartału kalendarzowego.
Ad. 3 Odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od
niespłaconego kapitału wg zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy i pobierane miesięcznie na koniec każdego miesiąca.
Ad. 4 Odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od
niespłaconego kapitału wg zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy i pobierane miesięcznie na koniec każdego miesiąca.
                      
                                                    Wójt Gminy Łysomice
                                                     mgr inż. Piotr Kowal
 
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika    
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 138046-2010 z dnia 2010-05-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Łysomice
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Łysomice wraz z sfinansowaniem przez wykup wierzytelności wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat z rocznym okresem...
Termin składania ofert: 2010-06-11


Numer ogłoszenia: 159142 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 138046 - 2010 data 20.05.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
·                  W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat)..
·                  W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat)..
·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
·                  W ogłoszeniu jest: W pkt. 1.6. ul. Akacjowa w Łysomicach o długości ca 270mb i szer. 4,5mb (od ul. Klonowej do ul.Akacjowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 59/54 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną.
·                  W ogłoszeniu powinno być: W pkt. 1.6. ul. Akacjowa w Łysomicach o długości ca 270mb i szer. 4,5mb (od ul. Długiej do ul. Grabowej) zlokalizowanej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 59/54 , Gm. Łysomice polegającej na zmianie nawierzchni gruntowej na nawierzchnię mineralno-bitumiczną.
 
Otrzymują:
1/ Strona www.lysomice.pl
2/ Tablica informacyjna UG
3/ strony postępowania przetargowego
4/ a/a

                                                        Z up. Wójta
                                             
  mgr Bożena Cieplińska
                                                     Sekretarz Gminy


OGŁOSZENIE

 

Łysomice: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 (boisko piłkarskie , oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) W GOSTKOWIE, GMINA ŁYSOMICE .
Numer ogłoszenia: 156268 - 2010; data zamieszczenia: 04.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO-ORLIK 2012 (boisko piłkarskie , oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) W GOSTKOWIE, GMINA ŁYSOMICE ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 (boisko piłkarskie , oraz wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Gostkowie, gmina Łysomice . 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) -podbudowa przepuszczalna -nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1.Typ włókna: monofil 2.Skład chemiczny włókna; polietylen 3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 -obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki - piłkochwyty - wym. 6,0 m x 30,0 m na słupach stalowych 2.2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) -podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). -nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. Z uwagi na zastosowanie podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 10 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 10 mm. -wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy- 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Oświetlenie parkingu Orawy OPS-100W/400 z kloszem amfora na słupach SAL 4,5 - 5 szt. , natomiast drogi dojazdowe 3 słupy typu SAL -80 z dwoma wysięgnikami Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.5.Chodniki, utwardzenie terenu w obrębie ogrodzenia Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ). 2.6.Miejsca postojowe i dojazdy Kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) - 1088,00 m2 2.7.Zieleń istniejąca i projektowana - 3306,97 m2 2.8.Budynek zaplecza sanitarno-szatniowego - Parametry wielkości budynku: Pow. zabudowy - 125,78 m² Pow. netto - 77,26 m² Pow. całkowita - 110,46 m² Pow. podcienia - 15,32 m² Kubatura - 398,75 m³ Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej: posadowiony na ławach fundamentowych żelbetowych i ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Ściany zewnętrzne przyziemia warstwowe (warstwa wewnętrzna, konstrukcyjna z bloczków wapienno-piaskowych, warstwa środkowa, izolacyjna - wełna mineralna twarda gr. 14 cm, warstwa zewnętrzna, oraz ściany szczytowe powyżej wieńca z cegły ceramicznej licówki gr. 12 cm). Strop na obydwu częściami budynku zaprojektowano jako prefabrykowany typu Teriva. Dach krokwiowo-płatwiowy konstrukcji drewnianej. Całość wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.8 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót i kosztorysy ofertowe Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.8 za wyjątkiem punktu 2.7 : -Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 36 000,00 zł (trzydzieści sześć tysięcy złotych) przed upływem składania ofert

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 11 pkt 1 ppkt 1-3 niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·                  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pok. nr. 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

                                                            Z up. Wójta

                                                   mgr Bożena Cieplińska

                                                        Sekretarz Gminy

 

 

 

Otrzymują:

1/ Tablica ogłoszeń UG

2/ Strona www.lysomice.pl

3/ a/a

 

data: 04.06.2010

Załączniki

« poprzednia strona    następna strona »

Witamy na portalu społecznościowym Facebook profil Urzędu Gminy Łysomice

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć
Pierwsza taka uroczystość w naszej gminie
Ankieta
Polecamy
ePUAP
Lokalna Grupa Działania „Ziemia Gotyku” (LGD)
Poza Toruń