Urząd Gminy Łysomice

Strona główna Struktura serwisu Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny: Jacentego, Elwiry, Jacka

Treść

Jesteś tutaj: 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko 1/2 etatu Głównego Księgowego
z jednoczesnym prowadzeniem kadr w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Łysomicach.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej informuje, że na w/w stanowisko nie wpłynęła ani jedna oferta w związku z tym przedłuża się termin składania podań do dnia 26 stycznia 2009r.
  
                                                                     Kierownik GOPS 
                                                                        Zofia Karpa
autor: Z. Karpa

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łysomicach
na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1593 ze zm.)
ogłasza konkurs
na
1/2 etatu na stanowisko Głównego Księgowego
z jednoczesnym prowadzeniem kadr w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Łysomicach
I.    Wymagania niezbędne
1)      jest obywatelem polskim,
2)      ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
3)      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4)     nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
5)       cieszy się nieposzlakowaną opinią,   
6)     ukończyła:
a)      ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,    lub :
b)      średnią, policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.
II.   Wymagania dodatkowe
1)      znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
2)      komunikatywność i otwartość,
3)      umiejętność pracy w zespole,
4)      znajomość obsługi komputera,
5)     posiada co najmniej dwuletni staż pracy zawodowy na stanowisku urzędniczym w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego,
 
III.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)     realizacja obowiązków wynikających z ustawy z dnia 26 listopada 1998r o finansach publicznych (tj. z 2003r. Dz. U. Nr 15 poz. 148 z późn. zm.);
2)     wykonywanie zadań określonych w odrębnych przepisach, a szczególnie przepisów ustawy o finansach publicznych oraz o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;
3)     prowadzenie wg przyjętych zasad rachunkowości na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych;
4)     nadzór faktur i rachunków wystawionych przez inne podmioty i osoby fizyczne;
5)     prowadzenie spraw płacowych i kadrowych oraz rozliczanie czasu pracy w zakresie niezbędnym do sporządzania list płac;
6)    terminowe składanie deklaracji i rozliczanie zakładu z ZUS, Urzędem Skarbowym, bankiem itp.;
7)     terminowe sporządzanie wszelkiego rodzaju sprawozdawczości dotyczącej finansów, płac, i w/w tematów;
8)     sporządzanie wraz z kierownikiem zakładu planów rzeczowo-finansowych;
9)     stosowanie zasad i przepisów określonych w ustawach o zamówieniach publicznych, o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych.
10)    kadry jednostki.
  
     IV.   Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)      list motywacyjny,
2)      życiorys,
3)      kserokopie świadectw pracy,
4)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6)      oryginał kwestionariusza osobowego,
7)      podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
 8)   klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 133, poz. 883, ze zm.)
 
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do czternastu dni licząc od następnego dnia po ukazaniu się niniejszego ogłoszenia, tj. do dnia 29.12.2008r. do godz. 1500, w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łysomicach ul. Warszawska 8, pokój Nr 6 w godzinach urzędowania.
 
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie
z następującą adnotacją:
„Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łysomicach "
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
 
UWAGA
Osoba zatrudniona na w/w stanowisko będzie od stycznia 2009r. Jest możliwość połączenia zatrudnienia na ¼ etatu w Gminnej Bibliotece Publicznej w Łysomicach.
 
                                                              Kierownik GOPS 
                                                                    Zofia Karpa
autor: Z. Karpa, data: 08.12.2008

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko 1/4 etatu Głównego Księgowego
w Gminnej Bibliotece Publicznej w Łysomicach.

Kierownik Gminnej Bibliotece Publicznej w Łysomicach informuje, że na w/w stanowisko nie wpłynęła ani jedna oferta.

                                                Kierownik GBP w Łysomiceach
                                                                         Agnieszka Ziemba


Kierownik Gminnej Biblioteki Publicznej w Łysomicach
na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r.
o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1593 ze zm.)
ogłasza konkurs
na 1/4 etatu na stanowisko Głównego Księgowego
w Gminnej Bibliotece Publicznej w Łysomicach
I.    Wymagania niezbędne
1)      jest obywatelem polskim,
2)      ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
3)      posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4)     nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
5)       cieszy się nieposzlakowaną opinią,   
6)        ukończyła:
a)      ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,    lub :
b)      średnią, policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę
w księgowości.
II.   Wymagania dodatkowe
1)      znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
2)      komunikatywność i otwartość,
3)      umiejętność pracy w zespole,
4)      znajomość obsługi komputera,
5)     posiada co najmniej dwuletni staż pracy zawodowy na stanowisku urzędniczym w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego.
 
III.   Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)     realizacja obowiązków wynikających z ustawy z dnia 26 listopada 1998r o finansach publicznych (tj. z 2003r. Dz. U. Nr 15 poz. 148 z późn. zm.);
2)     wykonywanie zadań określonych w odrębnych przepisach, a szczególnie przepisów ustawy o finansach publicznych oraz o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;
3)     prowadzenie wg przyjętych zasad rachunkowości na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych;
4)     nadzór faktur wystawionych w zakładzie, faktur i rachunków wystawionych przez inne podmioty i osoby fizyczne;
5)     prowadzenie spraw płacowych oraz rozliczanie czasu pracy w zakresie niezbędnym do sporządzania list płac;
6)    terminowe składanie deklaracji i rozliczanie zakładu z ZUS, Urzędem Skarbowym, bankiem itp.;
7)     terminowe sporządzanie wszelkiego rodzaju sprawozdawczości dotyczącej finansów, płac, i w/w tematów;
8)     sporządzanie wraz z kierownikiem zakładu planów rzeczowo-finansowych;
9)     stosowanie zasad i przepisów określonych w ustawach o zamówieniach publicznych, o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych.
10)    kadry jednostki 
IV.   Wymagane dokumenty i oświadczenia
1)      list motywacyjny,
2)      życiorys,
3)      kserokopie świadectw pracy,
4)      kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6)      oryginał kwestionariusza osobowego,
7)      podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8)    klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 133, poz. 883, ze zm.)
 
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do czternastu dni licząc od następnego dnia po ukazaniu się niniejszego ogłoszenia, tj. do dnia 30.12.2008r. do godz. 1500, w Gminnej Biblioteki Publicznej w Łysomicach ul. Warszawska 1, w godzinach urzędowania.
 
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie
z następującą adnotacją:
„Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego w Gminnej Bibliotece Publicznej w Łysomicach "
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
 
UWAGA
Osoba zatrudniona na w/w stanowisko będzie od stycznia 2009r. Jest możliwość połączenia zatrudnienia na ½ etatu w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łysomicach.
 
                                          Kierownik Gminnej Biblioteki Publicznej
                                                          Agnieszka Ziemba
autor: A. Ziemba, data: 08.12.2008

« poprzednia strona    następna strona »

Witamy na portalu społecznościowym Facebook profil Urzędu Gminy Łysomice

Warto zobaczyć

Warto zobaczyć
Pierwsza taka uroczystość w naszej gminie
Ankieta
Polecamy
ePUAP
Lokalna Grupa Działania „Ziemia Gotyku” (LGD)
Poza Toruń