Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Jesteś tutaj:
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana p. Renata Auguścińska zam. Łysomice.
Kandydatka spełniła wszystkie wymagania kwalifikacyjne do zatrudnienia na w/w stanowisku.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
mgr inż. Piotr Kowal
Wójt Gminy Łysomice Łysomice, dnia 21 marca 2011 r. INFORMACJA
Informuję, że na ogłoszony konkurs na stanowisko d/s. księgowo-finansowych wpłynęło 9 ofert ,z których 6 spełniło wymagania formalne.
1. Pani Auguścińska Renata – Łysomice - spełniła wymagania formalne.
2. Pan Adamek Karol – Lubicz – nie spełnił wymagania formalne (brak zaświadczenia lekarskiego).
3. Pan Kowalski Patryk – Łysomice – nie spełnił wymagania formalne (brak zaświadczenia).
4. Pan Sanocki Maciej – Chełmża - spełnił wymagania formalne.
5. Pani Zielińska Justyna – Toruń - spełniła wymagania formalne.
6. Pani Sitko Katarzyna – Łysomice - nie spełniła wymagania formalne (brak zaświadczeń).
7. Pani Piotrowska Anna – Toruń - spełniła wymagania formalne.
8. Pani Milewska Anna – Toruń - spełniła wymagania formalne.
9. Pani Dalke Bożena – Papowo-Toruńskie - spełniła wymagania formalne.
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zostanie przeprowadzona w dniu 22 marca 2011 r., oraz 23 marca 2011 r, o godz.1030 w Urzędzie Gminy Łysomice ul. Warszawska 8.
Piotr Kowal Przewodniczący Komisji Konkursowej Wójt Gminy Łysomice I. Wymagania niezbędne
1) jest obywatelem polskim, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, 4) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie, 5) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 6) posiada wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne, II. Wymagania dodatkowe
1) znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej, 2) znajomość ustaw o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatku od towarów i usług, o funduszu sołeckim, rozporządzeń w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawie szczegółowej klasyfikacji wydatków strukturalnych, 3) znajomość szczególnych zasad rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych, 4) komunikatywność i otwartość, 5) umiejętność pracy w zespole, 6) znajomość obsługi komputera, III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Dokonywanie wstępnej kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych dotyczących zadań współfinansowych przy udziale środków europejskich, 2) Dekretacja dowodów księgowych dotyczących operacji gospodarczych i finansowych dotyczących zadań współfinansowych przy udziale środków europejskich,
3) Prowadzenie ksiąg pomocniczych dla zadań dotyczących operacji gospodarczych i finansowych dotyczących zadań współfinansowych przy udziale środków europejskich
4) Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki samorządu terytorialnego, 5) Weryfikowanie i ewidencjowanie wydatków strukturalnych, 6) Przygotowywanie dokumentów księgowych związanych z funduszem sołeckim, 7) Dokonywanie wstępnej kompletności dokumentów i sposobu wydatkowania środków w ramach funduszu sołeckiego, 8) Rozliczanie środków wydatkowanych w ramach funduszu sołeckiego 9) Prowadzenie spraw związanych z egzekucją dotyczącą wieczystego użytkowania mienia gminnego, 10) Prowadzenie spraw księgowych związanych z włączeniami gruntów z produkcji rolnej, 11) Prowadzenie spraw związanych z wymiarem i egzekucją rat za sprzedaż mienia komunalnego
12) Prowadzenie spraw związanych z wymiarem i egzekucją opłat za zajęcie pasa drogowego
13) Wystawianie not korygujących dotyczących NIP oraz klasyfikacja faktur zgodnie z kierunkiem inwestowania (NIP),
14) Prowadzenie ewidencji podatku VAT oraz przygotowywanie i rozliczanie w/w podatku z Urzędem Skarbowym, 15) Przygotowanie decyzji administracyjnych i postanowień dotyczących spraw wynikających z zakresu czynności 16) Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań oraz analiz wynikających z zakresu czynności.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) list motywacyjny, 2) życiorys, 3) kserokopie świadectw pracy, 4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 6) mile widziane referencje, 7) oryginał kwestionariusza osobowego, 8) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, 9) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku, 10) klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 133, póz. 883 z późn zm.). Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do dnia 18.03.2011r. do godziny 12.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy Łysomice ul. Warszawska 8, pokój nr l, w godzinach urzędowania. Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „Konkurs na wolne stanowisko pracy ds. finansowo-księgowych". Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Z up. Wójt Gminy Łysomice mgr Bożena Cieplińska LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 140220
Ostatnia aktualizacja: 2016.02.08
Copyright © UG Łysomice
|