Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Jesteś tutaj:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łysomicach ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA RODZINY
Okres zatrudnienia: maj - grudzień 2013 (planowany termin) 1. Wymagania konieczne: a) posiadanie obywatelstwa polskiego, b) korzystanie z pełni praw publicznych c) nieposzlakowana opinia, d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku, f) wykształcenie;
g) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona, h) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych, b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny, c) umiejętność nawiązywania współpracy z lokalnym środowiskiem oraz jednostkami i d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność, f) umiejętność współpracy w zespole, g) odporność na sytuacje stresowe, h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną i) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu, j) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną 3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów: a) empatia b) komunikatywność c) odpowiedzialność d) kreatywność e) obowiązkowość f) rzetelność g) zaangażowanie i odporność na stres h) zdolności organizacyjne 4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Do głównych obowiązków asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie: -współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, poradnia P-P, przedszkole, ośrodki zdrowia, sąd, urząd pracy, urząd gminy, itp., - pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych, - pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym, - merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego, - pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej - motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania - zgodnie z harmonogramem zadaniowym usług, ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodzinny będzie wykonywać swoje zadania w godzinach pracy, ustalonych w urzędzie ale również w godzinach popołudniowych, w tym i w soboty. 5. Wymagane dokumenty: a) CV ze zdjęciem, b) List motywacyjny ! List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 1997 roku Nr 133, poz.833 z późn. zm.)”. c) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, d) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy), e) Kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy, f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy), g) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego i) kopia dowodu osobistego, j) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje. Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów. 6. Postępowanie rekrutacyjne: Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego: Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej, Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łysomicach, ul. Warszawska 19 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie. 7. Termin i sposób składania ofert: Dokumenty (w zamkniętej kopercie) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łysomicach lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Warszawska 19 87-148 Łysomice w terminie od 26.03.2013 do 12.04.2013 roku (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka do godz. 15.00) ! Aplikacje niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Informacja o wynikach konkursu umieszczona będzie na tablicy informacyjnej GOPS Łysomice i na stronie internetowej Ośrodka: http://www.lysomice.pl/7688,gminny-osrodek-pomocy-spolecznej.html . Kierownik GOPS Łysomice Zofia Karpa
LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 15395
Ostatnia aktualizacja: 2014.12.23
Copyright © UG Łysomice
|