Strona główna
Struktura serwisu
Wyślij wiadomość
Dziś jest: 10.02.2016
Imieniny:
Jacentego, Elwiry, Jacka
MenuTreść
Jesteś tutaj:
Łysomice 02.07.2009 r. Gmina Łysomice
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
Znak sprawy: ZP.341 – 5/2009
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO NA WYBÓR WYKONAWCY NA
„WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY
KOMPLEKSU ,,MOJE BOISKO- ORLIK 2012” W
OSTASZEWIE, GMINA ŁYSOMICE”
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2007 r. nr. 223, poz. 1655; zmiany: DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Prawa Zamówień Publicznych zawiadamiam, że w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39, 40), poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na zadanie p.n.: „wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012” w Ostaszewie, Gmina Łysomice „
Najkorzystniejszą ofertę złożyło:
Konsorcjum RuBeCo-MARDO
reprezentowane przez:
Lidera Konsorcjum RuBeCo sp. z o.o.
87-300 Brodnica
Ul. 18 styczna 26
Fax.: 056/498 74 93
Oferta Nr 5
Za cenę brutto: 1 294 301,80 zł
Uzasadnienie:
W postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęło 7 ofert:
1/ oferta nr. 1
Firma „KASZUB”
Dariusz Kaszuba
83-307 Kiełpino
Ul. Kolejowa 4
Fax. 058/685 41 03
Za cenę brutto: 1 586 000,00 zł
Łączna ilość punktów: 81,61.
2/ Oferta nr. 2
„MORIS-SPORT: sp. z o.o.
02-235 Warszawa
Ul. Równoległa 1
Fax.: 022/353 99 96
Za cenę brutto: 1 477 420,00 zł
Łączna ilość punktów: 87,60
3/ Oferta nr. 3
„MEDIA-STADION”
71- 010 Szczecin
UL. Białowieska 2
Fax. 091/482 79 99
Za cenę brutto: 1 656 923,38 zł
Łączna ilość punktów: 78,11
4/ Oferta nr. 4
Lider Konsorcjum
„STAWBUD”
Krzysztof Stawski
Jedwabno 91
87-162 Lubicz
Fax.: 056/ 475 48 28
Partner w Konsorcjum
„EVERSPORT” sp z o.o.
01-934 Warszawa, ul. Arkuszowa 39
Za cenę brutto: 1 565 018, 25 zł
Łączna ilość punktów: 82,70
5/ Oferta nr. 5
Konsorcjum RuBeCo-MARDO
reprezentowane przez:
Lidera Konsorcjum RuBeCo sp. z o.o.
87-300 Brodnica
Ul. 18 styczna 26
Fax.: 056/498 74 93
Za cenę brutto: 1 294 301,80 zł
Łączna ilość punktów: 100,00
6/ Oferta nr. 6
„EKOBAUTECH” sp z o.o.
Grzywna 174
87-140 Chełmża
Fax.: 056/675 66 72
Za cenę brutto: 1 398 392, 06 zł
Łączna ilość punktów: 92,56
7/ Oferta nr. 7
Przedsiębiorstwo Usługowe
„HYDRO-EKO”
Mirosław Rożek
89-600 Chojnice
Ul. G. Zapolskiej 18
Fax.: 052/397 75 05
Za cenę brutto: 1 486 022,90 zł
Łączna ilość punktów: 87,10
Wójt decyzją z dnia 29.06.2009 r. zwiększył środki na w/w zadanie o kwotę 121 931,80 zł.
Na podstawie przyjętych warunków dokonano weryfikacji ofert. Wszystkie oferty spełniały warunki zawarte w SIWZ. Jedynym kryterium oceny ofert była cena.
Wobec powyższego wybrano ofertę najkorzystniejszą z ważnych ofert, a tym samym rozstrzygnięto postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują:
1/ tablica informacyjna UG
2/ strona www.lysomice.pl
3/a/a
Znak sprawy: ZP.341 – 4/2009 OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO NA WYBÓR WYKONAWCY NA „WYKONANIE
PRZEBUDOWY UL. AGRESTOWEJ I WIŚNIOWEJ”
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2007 r. nr. 223, poz. 1655; zmiany: DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Prawa Zamówień Publicznych zawiadamiam, że w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39, 40), poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na zadanie p.n.: „wykonanie przebudowy ul. Agrestowej i Wiśniowej”
Kolejną najkorzystniejszą ważną ofertę złożył:
BET-BUD
Zakład Usługowo-Produkcyjny
87-720 Ciechocinek
Ul. Kazimierza Wielkiego 18
Fax.: 054/283 51 51
Za cenę brutto: 607 127,50 zł
Oferta nr. 2
Uzasadnienie:
W postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty: w wyniku postępowania oferta nr. 1 została odrzucona (art. 89 ust. 1). Wezwany Wykonawca na podstawie art. 25 i 26 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych do uzupełnienia dokumentów, nie uzupełnił ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tz.: nie dostarczył aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W wyniku tego Zamawiający wybrał kolejną ofertę, którą była oferta nr. 3. Wybrany Wykonawca odmówił podpisania umowy. Wobec powyższego Zamawiający wybrał następną korzystną ofertę cenową. Zamawiający dokonał wyboru oferty w okresie związania z ofertą.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują:
Gmina Łysomice Łysomice 16.06.2009 r.
87-148 Łysomice
Ul. Warszawska 8
Znak sprawy: ZP.341 – 4/2009
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PUBLICZNEGO NA WYBÓR WYKONAWCY NA „WYKONANIE
PRZEBUDOWY UL. AGRESTOWEJ I WIŚNIOWEJ”
Zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. z 2007 r. nr. 223, poz. 1655; zmiany: DzU z 2008 r. nr. 171, poz. 1058) Prawa Zamówień Publicznych zawiadamiam, że w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39, 40), poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na zadanie p.n.: „wykonanie przebudowy ul. Agrestowej i Wiśniowej”
Najkorzystniejszą ofertę złożyła:
Firma Handlowo-Usługowa
„ITC”
Angelika Jabłońska
87-821 Baruchowo
Baruchowo 8A
Fax. 054/284 56 60
Oferta Nr 3 Za cenę brutto: 466 355, 67 zł
Uzasadnienie:
W postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty:
1/ oferta nr. 1
„PROINWEST”
Realizacja Inwestycji Budowlanych
Wałecki Tomasz
87-100 Toruń
Ul. Korfantego 2
Fax. 056/645 41 78
Oferta odrzucona (art. 89 ust. 1)
Wezwany Wykonawca na podstawie art. 25 i 26 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych do uzupełnienia dokumentów, nie uzupełnił ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tz.: nie dostarczył aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2/ Oferta nr. 2
BET-BUD
Zakład Usługowo-Produkcyjny
87-720 Ciechocinek
Ul. Kazimierza Wielkiego 18
Fax.: 054/283 51 51
Za cenę brutto: 607 127,50 zł
Łączna ilość punktów: 76,81
3/ Oferta nr. 3
Firma Handlowo-Usługowa
„ITC”
Angelika Jabłońska
87-821 Baruchowo
Baruchowo 8A
Fax. 054/284 56 60
Za cenę brutto: 466 355, 67
Łączna ilość punktów: 100,00
4/ Oferta nr. 4
Usługi Remontowo-Budowlane
KUNST
Krzysztof Wiśniewski
87-100 Toruń
Ul. Narcyzowa 62
Fax.:
Za cenę brutto 703 649,48 zł
Łączna ilość punktów: 66,28
Na podstawie przyjętych warunków dokonano weryfikacji ofert. Trzy oferty spełniały wszystkie warunki zawarte w SIWZ. Jedynym kryterium oceny ofert była cena.
Wobec powyższego wybrano ofertę najkorzystniejszą z ważnych ofert, a tym samym rozstrzygnięto postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Otrzymują:
1/ tablica informacyjna
2/ strona www.lysomice.pl
3/ a/a
Gmina Łysomice
STRONY POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO ZP-341-5/2009 z dnia 09.06.2009 r.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655, zmiany: DzU: z 2008 r. nr. 171, poz. 1058 ) Zamawiający, w związku z prowadzonym postępowaniem przetargowym dot.: WYKONANIA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU ,,MOJE BOISKO- ORLIK 2012” W OSTASZEWIE, GMINA ŁYSOMICE, uszczegóławia zawarty w obmiarach i kosztorysie ofertowym nr. 2/V/09, element pod nazwą” Budynek sanitarno-szatniowy wg projektu „ w postaci załączonych szczegółowych obmiarów i kosztorysu ofertowego nr. 3/V/09
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal
Do wiadomości:
1/ strony postępowania przetargowego wg rozdzielnika
2/ strona www.lysomice.pl
3/ tablica informacyjna Urzędu Gminy
4/ a/a OGŁOSZENIE
Łysomice: WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO- ORLIK 2012 W OSTASZEWIE, GMINA ŁYSOMICE
Numer ogłoszenia w BZP : 165532 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22 , faks (056) 678 32 22 w.23.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO- ORLIK 2012 W OSTASZEWIE, GMINA ŁYSOMICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Nawierzchnia do piłki nożnej Wariant II Wysokość włókna min. 40 mm na podkładzie z maty elastycznej, wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport 1) Typ włókna: monofil 2) Skład chemiczny włókna: polietylen 3) Ciężar włókna: min. 11000 Dtex. 4) Gęstość trawy: min. 97000 włókien/m2 Nawierzchnia syntetyczna typu - sztuczna trawa - o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). Wypełnienie zgodnie z kartą producenta. Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) Podbudowa: Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST(załącznik nr 2 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: I Sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET - 35 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR - 10 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM 10 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka betonowa wibroprasowana gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ). 6. Budynek zaplecza socjalnego Budynek sanitarno-szatniowy dwuczęściowy, konstrukcji mieszanej o ścianach murowanych i dachu drewnianym z sufitem podwieszanym należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1)udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) ; 2)potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3)ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch boisk w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. B.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych. A.Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa): 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B.Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa): 1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny. 2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, p. nr 1 ( sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Otrzymują:
Wójt Gminy Łysomice
ogłasza
Przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Łysomice,
Opis nieruchomości:
Oznaczenie nieruchomości: działka 474 w Kamionkach Małych
Księga wieczysta: dla nieruchomości w Sądzie Rejonowym w Toruniu prowadzona jest księga wieczysta nr T01T/00034016/2
Powierzchnia nieruchomości: 0,1057 ha
Przeznaczenie nieruchomości: - zgodnie z ustaleniami obowiązującego Studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Łysomice nieruchomość zlokalizowana jest na terenach istniejącego kompleksu wypoczynkowego,
- zgodnie z ustaleniami nieobowiązującego od 01.04.2004 r. miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Łysomice przedmiotowa nieruchomość przeznaczona była pod usługi turystyczne – istniejący ośrodek wypoczynkowy.
Sposób zagospodarowania : nieruchomość zabudowana – obce nakłady, będące własnością osoby trzeciej.
Cena wywoławcza: 34.560 zł plus postąpienie 350 zł tj kwota: 34.910 zł + 22%VAT
Wysokość wadium: 6.900 zł
Uwagi : Przedmiotowa nieruchomość zabudowana jest obcymi nakładami (budynek pawilonu usługowego) będącymi własnością osoby trzeciej, z którą to Nabywca przed podpisaniem aktu notarialnego, zobowiązany jest uregulować wartość nakładów, znajdujących się na przedmiotowej działce.
Termin, miejsce i warunki przetargu:
Informacje na temat sprzedawanej nieruchomości:
-osobiście w Urzędzie Gminy Łysomice, przy ul. Warszawskiej 8, 87 – 148 Łysomice – pokój 10 i 11 (1piętro)
-telefonicznie (056) 6783222 w.24 OGŁOSZENIE
Łysomice: Wykonanie przebudowy ulicy Agrestowej i Wiśniowej w Łysomicach
Numer ogłoszenia w BZP : 137918 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice , ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22 , faks (056... w.23.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy ulicy Agrestowej i Wiśniowej w Łysomicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica AGRESTOWA Długość ulicy Agrestowej l = 217,21 mb JEZDNIA I. Roboty przygotowawcze - zajęcie na całej długości płyt betonowych o wym. 3,0m x 1,50m x 0,15m przetransportowanie do miejscowości Kowrózek i ułożenie na przygotowanym podłożu. Odległość do Kowrózka ok. 6,0km II. Roboty podstawowe zgodnie z projektem budowlanym. - jezdna nawierzchnia z kostki betonowej. 1. Wykonanie koryta o szerokości 5,0m. 2. Krawężniki betonowe 15 x 30 x 100cm. 3. Ława betonowa z oporem o wymiarach 35 x 30cm z betonu kl. B-15. 4. Obrzeża trawnikowe betonowe prefabrykowane 8 x 30cm. 5. Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem RM 1,5 mPa grubości 20cm. 6. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm. 7. Kostka betonowa gr. 8cm na podsypce cementowo-paskowej grubości 5cm Ilość elementów do wykonania określa przedmiar robót oraz projekt budowlany. III. Chodnik szerokości 2 x 1,5m 1. Nawierzchnia z kostki betonowej prefabrykowanej grubości 6cm 2. Podsypka piaskowa grubości 5cm - na podsypkę stosuje się mieszankę kruszywa naturalnego o frakcji 0:8mm, a do wypełnienia spoin o frakcji 0:4mm. Wskaźnik zagęszczenia podsypki powinien być nie mniejszy niż 0,97. 3. Obrzeża betonowe prefabrykaty 6 x 20cm. 4. Podsypka cementowo-piaskowa, piaskowa grubości 3cm - pod obrzeżem IV. Zjazdy Zjazdy do posesji należy wykonać poprzez płynne obniżenie krawężnika do wysokości 4,0cm i szerokości takiej jak istniejące bramy wjazdowe. Do działek niezabudowanych zjazdy zlokalizowano na środku działki i założono szerokość zjazdu - 4,0m. Zjazd poza chodnikiem ma być ograniczony obrzeżami betonowymi 6 x 20cm. W przypadku działek niezabudowanych zakończenie zjazdu ma być na granicy pasa drogowego. 1. Gruntu stabilizowanego cementem Rm = 1,5 mPa grubości 10cm. 2. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15cm. 3. Podsypka cementowo-piaskowa grubości 5cm. 4. Nawierzchnia z kostki betonowej prefabrykowanej grubości 8cm. 5. Obrzeże betonowe prefabrykowane 6 x 20cm V. Odwodnienie Powierzchniowe, zgodnie ze spadkiem podłużnym niwelety i poprzez spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% i chodników 2% w stronę jezdni z doprowadzaniem do kanalizacji deszczowej poprzez wpusty deszczowe. Wpusty deszczowe z osadnikiem w wykonaniu PVC o średnicy 315mm Ulica WIŚNIOWA - pieszojezdnia kat. D Długość ulicy Wiśniowej l = 0,118km Odcinek od ul. Ogrodowej do ul. Agrestowej I. Zakres prac do wykonania 1. Zajęcie istniejących płyt żelbetowych o wymiarach 3,00 x 1,50 x 0,15m, przewiezienie do miejscowości Kowrózek i ułożenie na przygotowane podłoże. 2. Wykonanie koryta drogowego z profilowaniem podłoża do poziomu rzędnych określanych projektem. 3. Stabilizacja istniejącego podłoża gruntowego na grubość 15cm dla uzyskania wskaźnika zagęszczenia Wz = 1,0 4. Podbudowa jednowarstwowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu -20cm. Frakcje kruszywa zgodnie z projektem 5. Warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej o grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości średnio 5cm. Pasy skrajne pieszojezdni z polbruku w kolorze czerwonym o grubości 8cm. 6. Odwodnienie poprzez cieki obustronne wykonane z kostki betonowej grubości 6cm. Odprowadzenie wód opadowych z cieków obustronnych do istniejącej kanalizacji domowej i poprzez cztery wpusty drogowe. Szczegółowy zakres prac oraz ilość podano w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót. 7. Wykonanie odcinka ogrodzenia przy narożniku ul. Ogrodowej - Wiśniowej na posesji 83/32 o długości 5,0 m z siatki na słupkach o wysokość 1,6 m na cokole betonowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wadium w wysokości 15 000zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie dróg i ulic (CPV 45 23 32 52-0) (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności. konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci. 2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie dróg i ulic (CPV 23 32 52-0), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łysomice 87-148 Łysomice ul. Warszawska 8 pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa I (Rozwój infrastruktury technicznej), działanie 1.1 (infrastruktura drogowa), kategoria interwencji nr 23 (drogi regionalne i lokalne).
Wójt Gminy Łysomice
mgr inż. Piotr Kowal Wójt Gminy Łysomice na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 ze zm. ) Nazwa sprzedającego: Gmina Łysomce, ul. Warszawska 8 , 87 – 148 Łysomice, NIP: 879-18-21-587 Cena wywoławcza wyżej zidentyfikowanego pojazdu wynosi : 55 500,00 zł (pięćdziesiąt pięć tysięcy pięćset złotych) brutto ( w tym 22% VAT) Marka: Autosan S.A. Rodzaj autobusu: (szkolny)dalekobieżny 2-drzwiowy 51 osobowy Liczba miejsc siedzących : 39 Pojemność / Moc silnika – 6540 ccm / 110 kW( 150KM) Okres eksploatacji: 125 mies. Liczba osi/rodzaj napędu/skrzynia biegów : 2 / 4x2 / Rozstaw osi: 4700 mm Układ cylindrów : 6/rzędowy
Pozostałe informacje: Autobus można oglądać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania Urzędu Gminy ( 8:00 – 15:00 we wtorki od 8:00 - 16.15) po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dokładnej godziny wizji, w miejscu zaparkowania pojazdu na parkingu Urzędu Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87 -148 Łysomice. Telefon: (056) 6783222 w.48. Autobus posiada książkę gwarancyjną autobusu,ważne do 20.08.2009r. uezpieczenie OC,instrukcję obsługi.
Załącznik nr 1 ………………………………………………..……………….. /imię i nazwisko /……………………………………………………. /adres /………………………………………………………………
/nr NIP/ …………………………………… /telefon kontaktowy/ OŚWIADCZENIE Ja niżej podpisany oświadczam, że zapoznałem się z warunkami postępowania przetargowego określonymi w ogłoszeniu o przetargu na sprzedaż autobusu marki Autosan o nr rejestr. CTR P 294 oraz z treścią wzoru umowy (załącznik nr 2). Akceptuję warunki udziału w postępowaniu oraz po zapoznaniu się ze stanem technicznym pojazdu składam ofertę na zakup autobusu marki Autosan o nr rejestr. CTR P 294 za kwotę ……………………………………… zł (słownie: ………………………………………………………………zł). W załączeniu dowód wpłaty kwoty wadium. Wyrażam zgodę aby w przypadku wyboru mojej oferty jako najkorzystniejszej pod względem oferowanej ceny, kwota wadium zaliczona została na poczet ceny.
/podpis oferenta/ Załącznik nr 2 UMOWA NR …..…/2009 zawarta w dniu ........................ 2009 roku pomiędzy Gminą Łysoce reprezentowaną przez : 1)Wójta Gminy – mgr inż. Piotr Kowal , przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy-mgr Moniki Szczypskiej zwanym dalej „Sprzedającym”, a ………………………………… zwanym w treści umowy „Kupującym”, w imieniu którego działają: § 1 Przedmiotem umowy jest sprzedaż pojazdu: marka/model/typ autobus Autosan H9.21 12.5t data produkcji: 1998 oznaczenie silnika 6cT107 A6/7 nr nadwozia SUAAW3AAPWS021251 nr rejestracyjny CTR P 294 § 2 Sprzedający oświadcza, że pojazd będący przedmiotem umowy stanowi jego wyłączną własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich, iż nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten pojazd, że nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia. § 3 Strony ustaliły wartość przedmiotu umowy na kwotę:.......................................... Słownie: ................................................................................................................ § 4 Sprzedający przenosi na rzecz kupującego własność pojazdu określonego w §1 niniejszej umowy za kwotę określoną w §3 niniejszej umowy, której otrzymanie sprzedający kwituje. Kupujący kwituje jednocześnie odbiór pojazdu. § 5 Sprzedający oświadcza, że pojazd nie ma ukrytych wad technicznych, a kupujący potwierdza znajomość stanu technicznego pojazdu. § 6 Strony ustaliły, że wszelkiego rodzaju koszty transakcji wynikające z realizacji ustaleń niniejszej umowy oraz koszty opłaty skarbowej ponosi kupujący. § 7 W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają obowiązujące w tym zakresie przepisy Kodeksu cywilnego. § 8 Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 9 Niniejszą umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z czego 2 egz. dla Sprzedającego i 1 egz. dla Kupującego..
autor: Wójt Gminy Piotr Kowal LinkiWarto zobaczyćWarto zobaczyć
Ankieta
Polecamy
|
||||||
Dane kontaktoweUrząd Gminy Łysomiceul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice tel. (56) 678-32-22, 678-33-95 tel./fax (56) 678-35-05 sekretariat@lysomice.pl Licznik odwiedzin: 227616
Ostatnia aktualizacja: 2012.07.31
Copyright © UG Łysomice
|